شماره‌ی خبر : ‌63830 | تعداد بازدید : 834
یکشنبه 18 فروردین ماه 1398 ساعت 10:46

باشگاه مس در صدر باشگاه های خوش حساب فوتبال ایران/چشم ها را باید شست...

همانند همه سال های قبل در این مقطع بازهم به همین نتیجه می رسیم که در کرمان باید و باید چشم ها را نسبت به باشگاه مس شست و جور دیگر باید نگاه کنیم تا سرانجام راه موفقیت خود را از همین جا به سمت قله بکشیم.

باشگاه مس در صدر باشگاه های خوش حساب فوتبال ایران/چشم ها را باید شست...

در سالی که فوتبال ایران و باشگاه های بزرگ و کوچک آن با معضلات بزرگ مالی دست و پنجه نرم کردند و بسیاری از باشگاه های نامی فوتبال ایران نیز در این سال به واسطه این موضوع با مشکل روبرو شدند، اما باشگاه مس کرمان از معدود باشگاه های فوتبال ایران بود که در این زمینه بنا بر تعهدات خود به بهترین شکل ممکن عمل کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه مس کرمان نیز همانند تمامی ورزش کشور از مشکلات اقتصادی و فشارهای شدید تورمی کشور که هزینه های مربوط به تیم ها را چند برابر می کرد در امان نبود و پرداخت های باشگاه مس نیز با افزایش کلان هزینه ها روبرو شده بود.

با وجود افزایش وحشتناک هزینه های ایاب و ذهاب مثل بلیط های هواپیما و اسکان درشهرهای دیگر و هزینه هایی از این دست و همچنین ایجاد برخی تعهدات سنگین و حاشیه ساز در ابتدای این فصل که جای تامل دارد، اما باشگاه مس کرمان که درصدد بود بهترین فضای امکاناتی و عمل به تعهدات را به خصوص در تیم فوتبال خود داشته باشد، به شکل تمام و کمال، امکانات و تعهدات مالی ایجاد شده در باشگاه خود را انجام داد تا مهمترین زمینه برای موفقیت تیم فوتبال مس از سوی باشگاه تحت حمایت شرکت ملی صنایع مس ایجاد شود.

باشگاه مس کرمان با حمایت های شرکت ملی صنایع مس در این فصل سخت و دشوار که ورزش کشور با مشکلات مالی بسیار روبرو بود و بسیاری از تیم ها حتی در تهیه امکانات اولیه خود نیز با مشکل روبرو بودند، از نظر سخت افزاری بهترین شرایط ممکن را برای موفقیت از این ناحیه را، در اختیار تیم فوتبال مس گذاشت، موضوعی که بسیاری از باشگاه های کشور حسرت کمترین مقدار از این حمایت را داشتند.

اما اینکه چرا با وجود حمایت های تمام و کمال که سبب شده است از نظر عمل به تعهدات و فراهم کردن امکانات، این باشگاه حداقل در لیگ یک و حتی فوتبال کشور شرایط بسیار مطلوبی داشته باشد، در همه سال های اخیر برای رسیدن به هدف صعود خود در لیگ برتر در کرمان ناکام بماند سوال اساسی و مهمی است که شاید برای پاسخ به آن باید عوامل متعددی در کرمان مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد...

مسلما با وجود این هزینه کرد و این تلاش باشگاه مس با حمایت های شرکت مس،هیچ چیز برای این مجموعه دلچسب تر و مهم تر از صعود تیم فوتبال به لیگ برتر وجود نداشت که البته برای تحقق این موضوع تنها تلاش و پشتیبانی باشگاه مس مسلما کافی نیست و خیلی از عوامل همانند یک پازل باید درکنار هم قرار بگیرد تا با بستر سازی باشگاه مس، این اتفاق طلایی در کرمان رخ دهد اما اینکه تا چه اندازه این پازل و محموعه در کرمان در کنار هم قرار می گیرد، خود همان پرسش بزرگ است...

همانند همه سال های قبل در این مقطع بازهم به همین نتیجه می رسیم که در کرمان باید و باید چشم ها را نسبت به باشگاه مس شست و جور دیگر باید نگاه کنیم تا سرانجام راه موفقیت خود را از همین جا به سمت قله بکشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز