شماره‌ی خبر : ‌63787 | تعداد بازدید : 776
چهارشنبه 22 اسفند ماه 1397 ساعت 08:54

مس نوین بازهم در حفظ پیروزی ناکام ماند

تیم فوتبال مس نوین برای چندمین بازی پی در پی در حفظ پیروزی خود ناکام ماند و در حالی که در بازی این هفته خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم از میزبانش تیم سردار بوکان با یک گل پیش بود،در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

مس نوین بازهم در حفظ پیروزی ناکام ماند

تیم فوتبال مس نوین برای چندمین بازی پی در پی در حفظ پیروزی خود ناکام ماند و در حالی که در بازی این هفته خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم از میزبانش تیم سردار بوکان با یک گل پیش بود،در پایان با نتیجه دو بر یک شکست  خورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مسی‌های نوین در حالی پا به میدان این بازی گذاشتند که علاوه بر چهار بازیکن مصدوم قبلی خود، سه بازیکن دیگر خود را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند تا برای این بازی کاملا خلع سلاح شوند. 

با وجود این شرایط جو وحشتناک ورزشگاه بوکان سبب شد که داور مسابقه نیز چندین چنداشتباه اثرگذار علیه تیم مس نوین انجام دهد ولی با همه این شرایط تیم مس نوین در نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش افتاد.

اما همانند چند بازی قبل تیم مس نوین که در نیمه دوم و دقایق رو به پایان بازی، این تیم برتری خود را از دست می دهد، این اتفاق دربازی با سردار بوکان نیز تکرار شد و مسی‌های نوین در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به میزبان خود واگذار کردند.

با این شکست و در سه هفته‌ی پایانی رقابت های لیگ یک، کار بقای تیم مس نوین به شدت سخت شد و این تیم اگر سهمیه سال آینده لیگ دو را برای تیم خود می‌خواهد، باید در سه بازی پیش رو به پیروزی برسد.

در حال حاضر تیم مس نوین با 15 امتیاز در رده‌ی آخر جدول قرار دارد و بازی بعد این تیم روز دهم فروردین در کرمان برابرچوکا تالش برگزار خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا