شماره‌ی خبر : ‌63776 | تعداد بازدید : 932
یکشنبه 19 اسفند ماه 1397 ساعت 08:19

هفته عالی مس کرمان بدون حضور در زمین/بفرما برای صدر جدول!

در هفته‌ای که مس کرمان با قرعه استراحت روبرو بود و در بازی‌های لیگ یک به میدان نرفت، نتایج سایر تیم‌های بالای جدول کاملا به سود مس رقم خورد و به نوعی در اقدامی مشترک و باب میل هواداران مس، تمامی تیم‌های بالای جدول، به مس کرمان برای رسیدن به صدر جدول

هفته عالی مس کرمان بدون حضور در زمین/بفرما برای صدر جدول!

در هفته‌ای که مس کرمان با قرعه استراحت روبرو بود و در بازی‌های لیگ یک به میدان نرفت، نتایج سایر تیم‌های بالای جدول کاملا به سود مس رقم خورد و به نوعی در اقدامی مشترک و باب میل هواداران مس، تمامی تیم‌های بالای جدول، به مس کرمان برای رسیدن به صدر جدول بفرما زدند!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در لیگ این فصل تیم‌ها مجبور به استراحت دو هفته‌ای در طول مسابقات هستند تا نتایج سایر تیم‌ها در این هفته‌های استراحت برای آن‌ها بسیار مهم شود.

از همین رو بود که روز گذشته هواداران مس چشم‌ها و گوش‌های خود را به شهرهای مختلف ایران دوخته بودند تا نتایج باب میل آن‌ها برای کم شدن فاصله مس با صدر جدول رقم بخورد.

شاید خوشبین‌ترین هوادار مس نیز تصور این را نداشت که نتایج رقیبان بالای جدول تا این حد باب میل کرمانی‌ها شود و تمامی تیم‌های بالانشین در بازی‌های خود یا با مساوی امتیاز از دست دادند و یا با شکست خود مسی‌ها را خوشحال کردند.

تیم‌های گل‌گهر، اکسین، آلومینیوم و شاهین در بازی‌های خود مساوی کردند و سرخپوشان نیز با شکست خود بهترین حالت ممکن در این هفته را رقم زدند.

با این نتایج ضمن اینکه تعداد بازی‌های مس با تیم‌های هم قطارش در بالای جدول مساوی شد، فاصله اندک امتیازی مس با رتبه‌های صعود در عدد پنج و شش محفوظ ماند تا امید بیش از پیش در کرمان برای رخ دادن اتفاقات بسیار شیرین در هفته‌های آتی موج بزند.

حالا مس با پیروزی در بازی حساس هفته‌ی آینده‌ی خود برابر مس رفسنجان در کرمان، سال 98 را با چشمانی پر از امیدواری باز خواهد کرد.

این موضوع نیز قابل بیان است که با نتایج و بازی‌های روز گذشته باید به سلامت لیگ یک حداقل در این هفته‌ها ایمان بیاوریم که تیم‌های میانه نشین لیگ یک به هیچ وجه برابر تیم های بالای جدولی انگیزه‌های خود را از دست نداده بودند و همین سبب شد که با بازی‌های روز گذشته‌، جذابیت‌ها در لیگ یک این فصل در هفته‌های رو به پایان به اوج خود برسد. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا