شماره‌ی خبر : ‌63774 | تعداد بازدید : 436
شنبه 18 اسفند ماه 1397 ساعت 09:30

چشم مس امروز در شهرهای مختلف ایران/به امید دیدن هفته‌های پاک

درهفته‌ای که تیم‌های بالای جدول عمدتا به مصاف تیم‌های میانه جدول می‌روند، گل‌گهر نیز در خرمشهر میهمان تیم اروند است که این امیدواری وجود دارد تمامی تیم‌های میانه جدولی باتمام قوا برابر تیم‌های بالای جدولی به میدان بروند تا جلوی حرف و حدیث‌های لیگ یک

چشم مس امروز در شهرهای مختلف ایران/به امید دیدن هفته‌های پاک

لیگ دسته اول این فصل کشور یکی از عجیب‌ترین فصول خود را پشت سر می گذارد جایی که با کنار کشیدن دو تیم نفت تهران و سیاه جامگان خراسان، شرایط بازی ها به شکلی نامطلوب در طول فصل در‌آمد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این موضوع سبب شد که در هر هفته از بازی‌ها دو تیم به ناچار با قرعه استراحت روبرو شوند و در دو هفته ای که تیم‌‌ها به میدان نمی‌روند، به نوعی توازن و نظم بازی‌ها و فرمول‌های جدول رقابت‌ها برای آن ها برهم بریزد.

اتفاق این فصل نشان داد لیگ یک ایران ظرفیت برگزاری مسابقات با کیفیت، با حضور پر تعداد18 تیم را ندارد و ای کاش سازمان لیگ ترتیبی اتخاذ می‌کرد تا از فرصت پیش آمده برای برگزاری مسابقات با 16 تیم بهره بگیرد که این چنین هم نشد.

تیم مس کرمان امروز اولین استراحت نیم فصل دوم خود را انجام خواهد داد و باید از خارج زمین چشم به بازی‌های مختلف لیگ یک در این هفته بدوزد تا در هفته‌‌ای که خود به میدان نمی‌رود، بر اساس نتایج سایر تیم‌ها، رتبه‌ی‌ خود را در پایان این هفته بیاید که این یکی از مشکلات بزرگ لیگ یک در این فصل بود.

بهرشکل مسی‌ها کرمان به همراه تمام فوتبال ایران این امید را دارند که فوتبال پاک در لیگ یک ایران موج بزند و در فصلی که تنها یک تیم به لیگ دو سقوط می‌کند و تیم‌ها در برخی هفته‌ها دست خود را از زمین مسابقه کوتاه می‌بینند، هیچ یک از این شرایط در نهایت شائبه‌ای برای این بازی‌ها درست نکند.

تیم مس که در این یک هفته استراحت، نهایت استفاده را برای ریکاوری ذهنی و بدنی خود برد و روز پنجشنبه نیز بازی دوستانه‌ای را نیز برابر مس نوین برگزار کرد تا از شرایط مسابقه عقب نماند، امروز چشم خود را به شهرهای مختلف ایران می‌دوزد تا با رصد کامل بازی‌ها و نتایجش وضعیت جدول این هفته را دریابد.

در حساس‌ترین بازی این هفته در تهران تیم‌های سرخپوشان و بادران به مصاف هم خواهند رفت. در بابل تیم های خونه به خونه و آلومینیوم دیگر بازی مهم هفته را برگزار می‌کنند و قشقایی در شیراز برابر اکسین و نود در ارومیه برابر شاهین به میدان خواهند رفت که همگی از بازی‌های اثرگذار در بالای جدول محسوب می‌شود.

درهفته‌ای که تیم‌های بالای جدول عمدتا به مصاف تیم‌های میانه جدول می‌روند، گل‌گهر نیز در خرمشهر میهمان تیم اروند است که این امیدواری وجود دارد تمامی تیم‌های میانه جدولی باتمام قوا برابر تیم‌های بالای جدولی به میدان بروند تا جلوی حرف و حدیث‌های لیگ یک در این هفته‌های مهم گرفته شود.

در پایان بازی‌های این هفته در بهترین حالت مس می‌تواند بدون انجام بازی یک پله صعود داشته باشد که اتفاقی بسیار بعید است و در بدترین حالت ممکن نیز مس با دو پله نزول به رده ششم جدول می‌رود که هواداران مس امیدوارند در نهایت نتایج این هفته، فاصله حداقلی از مس را رقیبان بالای جدول را حفظ کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا