شماره‌ی خبر : ‌63768 | تعداد بازدید : 1571
چهارشنبه 15 اسفند ماه 1397 ساعت 10:56

پایان خوش داستان تیم ملی تیراندازی با دعوت زهرا نعمتی

در نهایت با اعلام آخرین لیست تیم ملی تیراندازی کشورمان، نام زهرا نعمتی نیز در این لیست قرار گرفت تا او در کنار سایر ملی‌ پوشان خود را برای رقابت‌های بین المللی آتی آماده کند.

پایان خوش داستان تیم ملی تیراندازی با دعوت زهرا نعمتی

در هفته‌های اخیر چالش و حاشیه عجیبی بر سر دعوت زهرا نعمتی تیرانداز شایسته باشگاه مس کرمان به اردوی تیم ملی کشورمان ایجاد شده بود که در نهایت این داستان با دعوت او به تیم ملی خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ برای دعوت زهرا نعمتی به دور جدید اردوی تیم ملی و همچنین فراهم شدن تمرینات این تیرانداز شایسته نشسته بر ویلچر در کنار تیراندازان معمولی، حرف و حدیث‌هایی ایجاد شده بود.

در نهایت با اعلام آخرین لیست تیم ملی تیراندازی کشورمان، نام زهرا نعمتی نیز در این لیست قرار گرفت تا او در کنار سایر ملی‌ پوشان خود را برای رقابت‌های بین المللی آتی آماده کند.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در رابطه با برنامه‌های آتی تیم ملی و رقابت‌های پیش رو زهرا نعمتی و سایرملی پوشان گفت: تیم ملی برای حضور قدرتمند در پیکارهای قهرمانی جهان در هلند و کسب سهیه المپیک، ضمن حضور در جام جهانی چین، اردوی 15 روزه را در این کشور برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: دور جدید تمرینات تیم ملی روزهای 18 تا 28 اسفند برگزار می شود و مرحله دوم نیز پس از چند روز استراحت از 10 تا 28 فروردین سال 98 برپا خواهد شد.

شعبانی بهار خاطر نشان کرد: تیم ملی اول اردیبهشت سال 98 تهران را به مقصد گوانگجو چین ترک خواهند کرد و به مدت 15 روز در کمپ تمرینی این شهر برنامه آماده سازی خود را پیگیری می کند و بعد از آن برای شرکت در نخستین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان راهی شانگهای خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین گفت: در جلسه ای که با سفیر ارمنستان در تهران داشتم، هماهنگی های لازم برای برگزاری یک اردوی آماده سازی در این کشور انجام شد، اما کادر فنی تیم های ریکرو و کامپوند با اعزام تیم ملی به این کشور موافق نبودند، زیرا هدفشان استفاده از فاصله زمانی جام جهانی شانگهای تا پیکارهای قهرمانی جهان در هلند برای آماده سازی و ریکاوری مناسب تیم است تا کمانداران شاداب و با آسیب دیدگی کمتر راهی هلند شوند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: تیم ملی با تیمی کامل، متشکل از 6 کماندار ریکرو و 6 کامپوند کار راهی هلند می شود که نیمی از آنان زن و نیم دیگر مرد هستند. اگر بتوانیم سهمیه تیمی المپیک را در مسابقات قهرمانی جهان بگیریم، با خیال آسوده تری کمانداران برای کسب سهمیه انفردی به مصاف حریفان خواهند رفت.

شعبانی بهار تصریح کرد: در صورت کسب نکردن سهمیه المپیک، در آذر ماه سال 98 و در پیکارهای قهرمانی آسیا که میزبان آن هنوز مشخص نشده، فرصت کسب سهمیه وجود خواهد داشت.

شعبانی بهار همچنین با اشاره به اینکه از فروردین ماه 98 فعالیت کمانداران معلول زیر نظر فدراسیون تیراندازی با کمان پیگیری می شود، گفت: «زهرا نعمتی» کماندار معلول کشورمان برای کسب سهیه المپیک از 18 اسفند تمرینات خود را در کنار تیم ملی توانمندان آغاز خواهد کرد.
معاون سابق وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: تیم ملی کامپوند نیز به منظور افزایش آمادگی و محک کمانداران فروردین ماه راهی تایلند می شود تا در رقابت های کاپ آسیا شرکت کنند.
رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیا از چهار فروردین ماه 98 آغاز خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو