شماره‌ی خبر : ‌63754 | تعداد بازدید : 896
یکشنبه 12 اسفند ماه 1397 ساعت 08:32

جوانان مس با پیروزی بر ملوان و رتبه هفتمی لیگ برتر را به پایان رساندند

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، با پیروزی دو بر صفر برابر ملوان انزلی و قرار گرفتن در رده‌ی هفتمی رقابت‌های این فصل، به کار خود پایان داد.

جوانان مس با پیروزی بر ملوان و رتبه هفتمی لیگ برتر را به پایان رساندند

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، با پیروزی دو بر صفر برابر ملوان انزلی و قرار گرفتن در رده‌ی  هفتمی رقابت‌های این فصل، به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ برتر جوانان، تیم مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم ملوان بود که با دوگل امیرحسین بنی‌‌اسد و امیر حسین طاهر با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی رسید و سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کرد.

با این پیروزی شاگردان رسول نامجو از 22 بازی این فصل خود با 9 پیروزی، 3 تساوی و 10 شکست و ثبت 33 گل زده برابر 28 گل خورده، با 30 امتیاز در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جوانان، تیم سپاهان با 50 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های صبا قم وستارگان گلستان به لیگ یک سقوط کردند.

با توجه به عملکرد خوبی که برخی از بازیکنان تیم جوانان مس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور از خود نشان دادند، باید دید در فصول آینده چند تن از بازیکنان این فصل تیم جوانان راهی تیم‌های بزرگسال باشگاه خواهند شد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو