شماره‌ی خبر : ‌63741 | تعداد بازدید : 855
چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 ساعت 08:04

حکم روشن جدول به مس: عدم ناامیدی و برداشتن محکم‌تر گام ها

با وجود همه نتایجی که در هفته های گذشته برای تیم فوتبال مس ثبت شد اما شرایط برگزاری بازی ها و نتایج سایر مسابقات به خصوص برای تیم‌های بالای جدول،در پایان این هفته یک حکم روشن برای تیم مس دارد... از صعودناامید نشوید و در بازی‌های پیش رو محکم گام بردار

حکم روشن جدول به مس: عدم ناامیدی و برداشتن محکم‌تر گام ها

با وجود همه نتایجی که در هفته های گذشته برای تیم فوتبال مس ثبت شد اما شرایط برگزاری بازی ها و نتایج سایر مسابقات به خصوص برای تیم‌های بالای جدول،در پایان این هفته یک حکم روشن برای تیم مس دارد... از صعودناامید نشوید و در بازی‌های پیش رو محکم گام بردارید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حال حاضر مس با تیم دوم جدول فقط چهار امتیاز اختلاف دارد که کاملا قابل جبران است و با تیم صدرنشین نیز اختلاف در عدد هفت است و این ثابت میکند که اگر مس در هفت هفته پیش رو، حداکثر امتیازات را برخلاف هفته های قبل به حساب خود بریزد، شانس زیادی برای رسیدن به هدفش خواهد داشت واین موضوع در مرحله اول منوط به این است که مس و هوادارانش به هیچ عنوان با وجود باخت در بابل، از ادامه مسیر احساس ضعف و ناامیدی نداشته باشند.

مس از هفت بازی پیش روی خود شرایط بهتری را نیز نسبت به رقیبانش دارد چراکه از این تعداد 5 بازی‌ خود را در خانه و برابر تیم های میانه جدولی که انگیزه های کمتری دارند برگزار می‌کند.

مس در 5 بازی خانگی پیش رو به مصاف تیم‌های اروند، مس رفسنجان، ملوان، شهرداری تبریز و بادران خواهد رفت. هرچند بازی این هفته گل گهر و مس رفسنجان نیز ثابت می‌کرد بازی برابر تیم های میانه نشین نیز اصلا ساده نیست اما مس کرمان برای صعود محکوم به کسب امتیازهای کامل از این بازی‌های خانگی پیش روست.

مس در بیرون از خانه نیز با تیم های سپاسی و سرخپوشان مصاف می دهد که چینش بازی های مس به این تیم حکم می کند به هیچ وجه از ادامه بازی ها درهفته های آتی ناامید نباشد و البته بسیار بیشتر از آنچه که در هفته های گذشته از خود نشان داد،در زمین بازی تلاش و دقت داشته باشد تا کار زمین مانده را برای صعود، با سرعت بیشتر به حرکت در بیاورد.

با وجود اینکه مس در نیم فصل دوم نتایج خوبی را نگرفته است اما نکته دلگرم کننده برای مس این است که سایر تیم های بالای جدول نیز در روزگاران افت خود به سر می‌برند.

هرچند مس نسبت به برخی از تیم های بالای سر خود تعداد بازی بیشتری انجام داده است و همین موجب نگرانی برای رقابت های هفته‌های آتی می‌شود اما در کرمان امیدواری زیادی برای تداوم افت این تیم‌ها و در مقابل کسب نتایج لازم از سوی مسی‌ها وجود دارد.

 

 


چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 ساعت 14:12
خوشم میاد در هر شرایطی کم نمیاریم!
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) یاسر  1397/12/10 ساعت 10:30
خخخ واقعا🤣
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز