شماره‌ی خبر : ‌63738 | تعداد بازدید : 446
سه‌شنبه 7 اسفند ماه 1397 ساعت 08:09

سازمان لیگ مقصر اصلی/بی‌امکاناتی عیب نیست اما کشتن روح فوتبال چرا!

با وجود ورزشگاه سیمرغ کیاکلا که تیم خونه به خونه از کسب نتیجه برروی آن ناتوان بود تا بازی هایش را با فشار مدیرانش به هفت تیر منتقل کند، نشان می‌دهد مشکل این باشگاه کمبود امکانات نبود که بابت آن مظلوم نمایی کند بلکه هدف فقط کسب امتیاز آن هم به هر شکل

سازمان لیگ مقصر اصلی/بی‌امکاناتی عیب نیست اما کشتن روح فوتبال چرا!

بازی تیم‌های خونه به خونه و مس کرمان در بابل درحالی برگزار شد که از قبل بازی نیز کاملا قابل پیش بینی بود که اتفاقات این دیدار کاملا تحت الشعاع زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در  حالی چمن و کیفیت ورزشگاه هفت تیر بابل تبدیل به اصلی‌ترین حاشیه این بازی شده بود که مشخص شد سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های لیگ یک کوچکترین توجهی به افزایش کیفیت بازی ها و سلامتی بازیکنان ندارد و به صرف فشارهای غیرفوتبالی به راحتی به برگزاری بازی‌ها در ورزشگاهی فاقد کیفیت و خطرناک به خصوص بری تیم‌های میهمان تن می‌دهد!

این در حالی است که برخی مقامات باشگاه خونه به خونه در عوام فریبی آشکار،بعد از این بازی در حالی که کیفیت پائین ورزشگاه کاملا روشن و مشخص بود، به جای قبول مسئولیت کیفیت پائین آن، با یک مظلوم نمایی زشت در این مورد، عدم امکانات ورزشگاه هفت تیر بابل را به ورزشگاه در حال ساخت مس  مرتبط کردند...!!!

همین موضوع نشان می‌دهد که متاسفانه عوامل این باشگاه اصولا برای توجیه کسب امتیاز خود از هر وسیله و شلوغ بازی که گاهی تاسف آور نیز می شود، دریغ نمی‌کنند اما نکته‌ای که در این میان قابل طرح است این موضوع می‌باشد که اصولا بی‌امکاناتی مایه عیب و خجالت نیست اما بی‌اخلاقی و کشتن روح فوتبال برای کسب امتیاز چرا...!

اینکه زمین چمن ورزشگاه هفت تیر قبل از بازی به گونه‌ای نگهداری شود که زیر باران بدون کاور بماند و در زیر اسمان آفتابی کاور کشی شود، یعنی اینکه تیم میزبان درصدد است برای کسب امتیاز از همه جیز حتی الوده کردن زمین به گل هم بهره ببرد!! و این یعنی کشتن روح فوتبال که عیب بزرگی است.

همچنین این در حالی است که در همین خطه بابل ورزشگاه سیمرغ وجود داشت که هم زمین چمن بهتری داشت و هم امکانات بیشتری اما اصولا تیم خونه به خونه برروی این ورزشگاه نمی توانست نتیجه بگیرد و از همین رو بود که با فشار برروی سازمان لیگ، محل بازی های خود را به ورزشگاهی انتقال داد که تا هفته پیش به گفته رسانه ها محل پارک خودروهای شهرداری بوده است و همین موضوع نشان می‌هد که سازمان لیگ اصولا تا چه اندازه می‌تواند نسبت به تصمیمات خود عدم مسئولیت پذیری نشان دهد!

با وجود ورزشگاه سیمرغ کیاکلا که تیم خونه به خونه از کسب نتیجه برروی آن ناتوان بود تا بازی هایش را با فشار مدیرانش به هفت تیر منتقل کند، نشان می‌دهد مشکل این باشگاه کمبود امکانات نبود که بابت آن مظلوم نمایی کند بلکه هدف فقط کسب امتیاز آن هم به هر شکل ممکن بوده است که در این بازی علاوه بر استفاده از زمین چمن الوده به گل، با رفتارهای زشت روی سکو و سایر موارد برای این تیم حاصل شد که قطعا امتیاز مبارکی برای این تیم نخواهد بود!    


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز