شماره‌ی خبر : ‌63728 | تعداد بازدید : 1663
یکشنبه 5 اسفند ماه 1397 ساعت 08:07

گلایه سرمربی هندبال مس از داوری و تمجید سرمربی هندبال سپاهان از دروازه‌بان مس(عکس)

به اعتقاد من ستاره این بازی دروازه‌بان مس بود. در این بازی فوق‌العاده بود یا بهتر است بگویم فوق ستاره بود. لیگ چنین دروازه‌بانی به خود ندیده بود که این‌همه توپ را از بازیکنان سپاهان بگیرد.

گلایه سرمربی هندبال مس از داوری و تمجید سرمربی هندبال سپاهان از دروازه‌بان مس(عکس)

در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، تیم مس کرمان در اصفهان میهمان تیم سپاهان بود که با نتیجه 18 بر15 مغلوب میزبان خود شد تا قهرمانی تیم اصفهانی به نوعی در این بازی تثبیت شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان و به نقل از خبرگزاری ایسنا دراصفهان؛ سرمربی تیم هندبال مس در پایان این بازی با ابراز نارضایتی از داور بازی گفت:در صحنه‌های آخر بازی در چند مورد اشتباهات داوری تیم ما را آزار داد و در کل سطح داوران مناسب این بازی نبود.

سید محمد موسوی اظهار کرد: رقابت بسیار نزدیک بود. با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم، درست است که با صدر جدول فاصله داریم و هفته‌های گذشته بازی‌ها را بسیار نزدیک واگذار کردیم، آن‌هم به دلیل یک یا دو اشتباه.

وی افزود: در بازی مقابل سپاهان، شرایطی به‌گونه‌ای رقم خورد و کارهایی که بچه‌ها در زمین انجام دادند ما مستحق این نتیجه نبودیم. من فکر می‌کنم 3 یا 4 اشتباه محرز داوری موجب شد ما نتیجه را واگذار کنیم به‌خصوص درصحنه‌های آخر بازی. در کل سطح داوری برای این بازی مناسب نبود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان، ادامه داد: متاسفانه در این بازی هم به لحاظ اشتباه داوری و هم اشتباهات فردی بازیکنان در زمان دفاع و حمله با مشکل مواجه شدیم، چراکه دفاع پر برخوردی را شاهد بودیم. استرس و فشار به‌قدری زیاد بود که موجب شد تا به دلیل نداشتن تمرکز توپ‌های خود را خراب کنند.

موسوی در خصوص بازی سپاهان گفت: سپاهان تیمی که 80 یا 90 درصد بازیکنان آن‌ها چندین سال است باهم بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند. دروازه بان ما خیلی خوب و عالی کارکرد در دفاع خوب بودیم، اما در حمله تمرکز لازم را نداشتیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نیز در پایان این بازی از فوق ستاره بودن دروازه‌بان مس کرمان در لیگ گفت.

محسن طاهری  اظهار کرد: قهرمانی ما در این فصل از لیگ برتر هندبال مسجل شده است. بازی خوبی را مقابل مس کرمان داشتیم.

وی افزود: به اعتقاد من ستاره این بازی دروازه‌بان مس بود. در این بازی فوق‌العاده بود یا بهتر است بگویم فوق ستاره بود. لیگ چنین دروازه‌بانی به خود ندیده بود که این‌همه توپ را از بازیکنان سپاهان بگیرد. خدا را شکر بچه‌ها در نیمه دوم روی ضربات خود و حرکات وی تمرکز کردند و توانستند به نتیجه برسند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو