شماره‌ی خبر : ‌63721 | تعداد بازدید : 1199
چهارشنبه 1 اسفند ماه 1397 ساعت 23:10

خاطره بازی با پیروزی های پرگل مس/خشم مقدس نارنجی!

پیروزی هایی هستند برای فراموش نشدن...بردهایی وجود دارند برای اثبات اقتدار... خشم هایی در زمین فوتبال فرود می آید از جنس مقدس... و همین بازی هاست که یک عمر خاطره می شود.

خاطره بازی با پیروزی های پرگل مس/خشم مقدس نارنجی!

پیروزی هایی هستند برای فراموش نشدن...بردهایی وجود دارند برای اثبات اقتدار... خشم هایی در زمین فوتبال فرود می آید از جنس مقدس... و همین بازی هاست که یک عمر خاطره می شود.

به قلم روابط عمومی باشگاه مس؛ روز سه شنبه خشم مقدس مس برابر قشقایی یکی از همین بازی های ماندگار را رقم زد... برد پرگلی که در این چند سال هواداران مس کمتر از دسته آن در خاطره دارند اما پیروزی پنج گله و مقتدرانه مس برابر قشقایی سبب شد که علاوه بر خوب شدن حال همه هواداران مس، این فرصت هم برای آن ها ایجاد شود که پیروزی هایی که با بیش از چهار گل برای آن ها از سال 85 که به لیگ برتر رفتند تا به امروز که در لیگ یک حضور دارند، ثبت شده است را بار ذیگر مرور کنند.

در بازی های برگشت لیگ برتر سال 85 مس با هدایت امیرقلعه نویی در شیراز تیم برق را با نتیجه سنگین چهار بر یک درهم می کوبد که بابک حاتمی 2گل، دغاغله و میثم حاجیان گلزنان مس در آن بازی بودند.

در سال 87 مس دو پیروزی قاطع برای خود ثبت کرد... آن ها در ابتدای فصل استقلال اهواز را در کرمان با چهار گل فرزاد آشوبی، مرتضی ابراهیمی، روح الله بیگدلی و رسول نویدکیا درهم کوبید و در آخرین بازی فصل خود هم با همین نتیجه چهار بر صفر و با گل های علیرضا ابراهیمی، مصطفی سیفی، فراز فاطمی و ادینهو پیکان تهران را شکست داد تا با هدایت پرویز مظلومی جشن صعود خود به آسیا را برابر پانزده هزار هوادار ورزشگاه باهنر با شکوه تمام برگزار کند.

در سال 88 مس در کسب پیروزی های بزرگ هتریک کرد و سه برد مقتدرانه را ثبت کرد. این تیم ابتدا با هدایت مظلومی در شبی خاطره انگیز در ورزشگاه باهنر کرمان با نتیجه 5بر2 ذوب آهن اصفهان را شکست داد که ادینهو سه گل و فرزاد آشوبی و مهدی رجب زاده گلزنان مس بودند. در نیم فصل دوم آن سال و با هدایت لوکا بوناچیچ مس با نتیجه 4بر2 در کرمان ملوان را برد که گلزنان مس فرزاد آشوبی، میلاد فخرالدینی، بابایی و روح الله بیگدلی بودند. در آخرین بازی آن فصل نیز مس با نتیجه قاطع 5بر2 ابومسلم مشهد را در ورزشگاه باهنر شکست می دهد که علی سامره، ادینهو، زالدرون، قاسم دهنوی و فراز فاطمی با گل های خود شب شاد کرمانی ها را ساختند.   

در سال 89 نیز مس با هدایت صمد مرفاوی دو برد قاطع برای خود ثبت می کند که ابتدا در کرمان با شعبده بازی ادینهو و5 گل او با نتیجه 5بر2 شهرداری تبریز را در کرمان می برد و در کرج نیز تیم سایپا را با نتیجه قاطع 4بر2 شکست می دهد که فراز فاطمی، فرزاد حسین خانی، منصوری و احمد حسن زاده گل های مس را برای پیروزی بزرگ درکرج به ثمر می رسانند.

در سال90 مس یک پیروزی پرگل با هدایت ابراهیم قاسمپور به نام خود ثبت کرد و در ورزشگاه باهنر و در دیداری به شمایل دربی تیم مس سرچشمه را با نتیجه 4بر1 و با گل های مصطفی شجاعی،قاسم دهنوی، سپهر حیدری و مقداد قباخلو به سود خود خاتمه می دهد.

در سال 91 مس با هدایت لوکا بوناچیچ بازهم دو پیروزی قاطع را ثبت می کند و در کرمان با چهار گل مصطفی شحاعی که دو گل به ثمر رساند و رضا عنایتی و وحید اسماعیل بیگی راه آهن را در کرمان شکست داد و در دیگر دیدار خاطره ساز خود با نتیجه 5بر1 گهر درود در کرمان را برد که مصطفی شحاعی سه گل برای مس زد و دو گل دیگر مس را رضا عنایتی و احمدحسن زاده زدند.

مس تاسال 95 دیگر پیروزی با زدن چهار گل و بیشتر در کارنامه نداشت تا سال 95 که در لیگ یک بازهم استقلال اهواز را این بار در اهواز با نتیجه 5بر1 و با گل های مهدی تیکدری، کیانوش میرزایی، علیرضا ابراهیمی، حسین تهامی و علیرضا دغاغله با هدایت منصور ابرهیم زاده شکست داد.

و سرانجام پیروزی5بر0 مس برابر قشقایی شیراز که قاطع ترین پیروزی مس در همه سال های اخیر خود بوده است و خیلی از هواداران مس امیدوارند که خشم مقدس مس در این بازی، نقطه عطفی برای بازگشت این تیم به رده های صعود به لیگ برتر در جدول لیگ یک این فصل باشد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا