شماره‌ی خبر : ‌63716 | تعداد بازدید : 906
سه‌شنبه 30 بهمن ماه 1397 ساعت 18:33

مس 5-0 قشقایی/گل به روی مس خنده کرد

تیم فوتبال مس کرمان پس از 6 بازی گل نزدن در بازی با قشقایی شیراز به طور تمام قد جبران خود را انجام داد و با دو گل حسین حیدری، دوگل حمیدکاظمی و تک گل محمدرضا پورمحمد با نتیجه 5بر0 حریف خود را شکست داد.

مس 5-0 قشقایی/گل به روی مس خنده کرد

تیم فوتبال مس کرمان پس از 6 بازی گل نزدن در بازی با قشقایی شیراز به طور تمام قد جبران خود را انجام داد و با دو گل حسین حیدری، دوگل حمیدکاظمی و تک گل محمدرضا پورمحمد با نتیجه 5بر0 حریف خود را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در بازی بیست و دوم این فصل خود در ورزشگاه باهنر میزبان تیم قشقایی شیراز بود.

در این بازی مس با ترکیب مهدی اسلامی، حسین حیدری، عیسی پرتو، محمدرضا پورمحمد، احسان جودکی، فرزاد حسین خانی، امین جهان کهن، مهدی تیکدری،میلاد محمدی، مهرداد قنبری و حمید کاظمی به میدان رفت.

در حالی که تا دقیقه 35 بازی دو تیم نمایشی آرام و کم حادثه را از خود نشان دادند اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که توپخانه مس آتش خود را آغاز کرد.

در دقیقه 41 بازی برروی کرنر ارسالی احسان جودکی، این حسین حیدری بود که با یک پرش فوق العاده و ضربه سری دیدنی به طلسم گلزنی مس پایان داد و دروازه قشقایی را باز کرد.

در حالی که این گل هوای مس را خیلی به موقع بهاری کرد، در آخرین دقیقه نیمه اول،محمدرضا پورمحمد خیال کرمانی ها را راحت کرد و با یک ضربه آزاد استثنایی یک سوپر گل را برای مس به ثمر رساند تا بازی دو بر صفر شود.

مس که نیمه دوم را با خیالی بسیار آسوده و با کمترین استرس اغاز کرده بود، در دقیقه 53 برروی پاس عالی و بی نقص میلاد محمدی در زمین حریف حمید کاظمی مهاجم خود را در موقعیت تک به تک دید تا با یک ضربه چیپ زیبا گل سوم مسی های کرمان نیز ثبت شود.

ورزشگاه باهنر که با این گل کاملا به وجد آمده بود و تیم مس نیز برای گل زدن کاملا بی تابی می کرد، بازهم شاهد گلزنی تیم خود بود و در دقیقه 57 به مشابه گل اول بازهم برروی ارسال جودکی وضربه سر حیدری توپ در ریباند بازهم به مدافع پیشتاخته مس رسید تا جوان رعنای مس گل دوم خود و چهارم مس را به ثمر برساند.

مس با دو تعویض علیرضا آرتا به جای میلاد محمدی و سجادحیدری به جای قنبری همچنان بازی چشم نواز خود را ادامه می داد. در ده دقیقه پایانی نیز شروین بزرگ جانشین جهان کهن شد تا مس همچنان بوی گل دهد.

در دقیقه 85 گل پنجم مس نیز برروی حرکت عالی تیکدری و پاس دقیق او به کاظمی نیز شکل گرفت تا مس به هر آنچه از این بازی می خواست دست یابد.

مس پس از همه تلخی های بازی های گذشته حالا با فرزاد حسین خانی و سایر پسران مسی با ثبت این پیروزی شیرین 5بر0برابر قشقایی حالا باردیگر با دلگرمی محض و باامیدواری تمام به بالای جدول و رتبه های صعود نگاه خواهد کرد.

   


زمانی پور
0
1
سه‌شنبه 30 بهمن ماه 1397 ساعت 21:22
سلام ممنون .این همون مسی که هوادار انتظارشو داره
چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 ساعت 14:14
چ سود ک بازی بعدی باز هم باختیم و باز هم گل نزدیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا