شماره‌ی خبر : ‌63708 | تعداد بازدید : 871
یکشنبه 28 بهمن ماه 1397 ساعت 13:35

زهرا نعمتی پس از رکوردگیری به تیم ملی دعوت خواهد شد

دبیر فدراسیون تیراندازی کشورمان در خصوص دعوت زهرا نعمتی تیرانداز بانو باشگاه مس کرمان به اردوی تیم ملی و حضور او در کنار تیراندازان غیر پارالمپیکی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد.

زهرا نعمتی پس از رکوردگیری به تیم ملی دعوت خواهد شد

دبیر فدراسیون تیراندازی کشورمان در خصوص دعوت زهرا نعمتی تیرانداز بانو باشگاه مس کرمان به اردوی تیم ملی  و حضور او در کنار تیراندازان غیر پارالمپیکی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد.

بهزاد پاکزاد درباره غیبت برخی کمانداران ملی و هم‌چنین زهرا نعمتی در آخرین مرحله رنکینگ کشوری و فینال فینالیست‌های این رنکینگ افزود: در خصوص زهرا نعمتی باید بگویم وی جز کمانداران شناخته شده است و از نظر فنی و رکوردی عملکرد وی مشخص است. البته اینکه بتواند به اردوی تیم ملی تیر و کمان اضافه شود باید در رکوردگیری شرکت کند و سپس سرمربی تیم ملی نظر خود را اعلام کند. حال اینکه در این رکوردگیری حضور نداشت بستگی به نظر سرمربی تیم ملی ریکرو دارد و خود وی باید در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

دبیر فدراسیون با بیان اینکه رکورد بانوان در رنکینگ کشوری نسبت به دوره قبل بهتر شده است، افزود: در گذشته رکورد بانوان قابل توجه نبود اما در این دوره از مسابقات بانوان توانسته‌اند رکورد خوبی را ثبت کنند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا