شماره‌ی خبر : ‌63706 | تعداد بازدید : 563
یکشنبه 28 بهمن ماه 1397 ساعت 12:57

مسی‌های نوین به دنبال انجام کار بزرگ در بوشهر

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور،تیم فوتبال مس نوین عصر فردا در بازی بسیار حساس و مهم به مصاف ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.

مسی‌های نوین به دنبال انجام کار بزرگ در بوشهر

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور،تیم فوتبال مس نوین عصر روز دوشنبه در بازی بسیار حساس و مهم به مصاف ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ تیم مس نوین که برای فرار از منطقه سقوط لیگ یک، به هیچ عنوان نباید فرصت‌های پیش رو را از دست دهد، از ساعت 15 روز دوشنبه در بوشهر بازی سرنوشت سازی را پیش رو دارد.

مس نوین در حالی از 18 بازی قبلی خود با 11 امتیاز در رده‌ی دوازدهم جدول جای دارد که تیم ایرانجوان بوشهر نیز با 10 امتیاز در رده‌ی سیزدهم و آخر جدول قرار دارد و مصاف دو تیم به نوعی بازی مرگ و زندگی آن‌ها برای بقاست.

با توجه به اینکه دو تیم برای بقای خود در لیگ دو نیاز به قرار گرفتن در رده‌ی یازدهم حدول دارند، در این بازی با تمام توان به مصاف هم خواهند رفت.

بازی در بوشهر همواره برای تیم‌های فوتبال کرمانی سخت بوده است و باید دید در بازی فردا شاگردان ولی میرزایی می‌توانند کار بزرگ را در این بازی حساس با وجود همه مشکلات نفری خود انجام دهند.

قضاوت این بازی برعهده علی عبدالهی، جمیل محمدنیا و علیرضا ممبینی می باشد و داور چهارم مجتبی شجاعی است. ناظر داوری بازی نیز سعید بطحایی می باشد.


دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 ساعت 11:11
آقای میرزایی مربی فنی و بسیار توانایی هستن اما این تیم متاسفانه خوب بسته نشده به هرحال امیدوارم این تیم بمونه در لیگ دو
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو