شماره‌ی خبر : ‌63696 | تعداد بازدید : 1070
چهارشنبه 24 بهمن ماه 1397 ساعت 17:08

نود ارومیه 0-0مس کرمان/بارش حاشیه و ناسزا از آسمان ارومیه

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که از آسمان ارومیه ناسزا و حاشیه بر سرش می بارید برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید.

نود ارومیه 0-0مس کرمان/بارش حاشیه و ناسزا از آسمان ارومیه

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که از آسمان ارومیه ناسزا و حاشیه بر  سرش می بارید برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم مس در ارومیه میهمان تیم نود این شهر بود.

مس در این بازی با ترکیب: مهدی اسلامی، احسان جودکی، میلاد باقری، عیسی پرتو، وحید اسماعیل بیگی، حسین حیدری، مهدی تیکدری، فرزاد حسین خانی، علی مرزبان، امین جهان کهن و حمید کاظمی به میدان رفت.

از قبل شروع مسابقه، مشخص بود که حاشیه سازی های میزبان در این بازی بر متن آن ارجیحت دارد و در زمان گرم کردن دو تیم، برخی عوامل تیم نود به بازیکنان و مربیان مس به شکل عجیبی حمله کردند و معتقد بودند بازیکنان مس مزاحم گرم کردن آن ها هستند!!

با شروع بازی فحاشی و شعارهای زشت هواداران نود برروی سکوها فاز دیگر جنجال های آن ها در زمین بازی بود و در ادامه نیمکت شلوغ و پرسروصدای حریف که برروی هر صحنه ای به داور اعترض می کردند و در بازی اخلال به وجود می آوردند، عملا بازی را از نظر فنی تحت الشعاع خود قرار داده بود.

عدم پخش مستقیم بازی نیز این فرصت را به میزبان می داد که هر بد رفتاری که دوست داشت در زمین انجام دهد و کیفیت پائین چمن بازی نیز مزید بر علت بود تا عملا بازی دلچسبی در ارومیه شکل نگیرد.

موقعیت های گل دو تیم در نیمه اول چندان زیاد نبود ولی با این حال تحرک تیم مس نسبت به میزبان برروی دروازه این تیم کاملا چربش داشت.

در نیمه دوم مهرداد قنبری حانشین علی مرزبان در تیم مس شد و در ادامه نیز سجاد حیدری جانشین وحید اسماعیل بیگی شد تا بار هجومی مس زیاد شود.

مس در نیمه دوم نیز به مراتب بیشتر از میزبان موقعیت گل داشت و دو موقعیت علی گلزنی توسط کاظمی و تیکدری برای مس از جمله آن ها بود.

در دقایق پایانی بازی شروین بزرگ نیز جانشین حمید کاظمی شد تا بازیکن تعویضی مس نیز بهترین بخت گلزنی این تیم را در دقیقه 90 از دست بدهد و در نهایت در روزی که مس می توانست با کمی خوش شانسی بیشتر از زمین حریف با سه امتیاز خارج شود، بازهم طلسم عدم گلزنی خود در نیم فصل دوم را پابرجا ببیند و با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک نماید.

 


چهارشنبه 24 بهمن ماه 1397 ساعت 17:32
بازم مساوی ومساووی وحاشیه ....ای خداااا
پنج‌شنبه 25 بهمن ماه 1397 ساعت 13:26
باز ناتوانی در نبردن رو گردن حاشیه انداختیم!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا