شماره‌ی خبر : ‌63694 | تعداد بازدید : 540
چهارشنبه 24 بهمن ماه 1397 ساعت 08:31

6جام پرافتخار تا بدین‌جای سال/نگاهی به تیم‌های مس که فصل خود را تمام کردند

در حالی که سال1397 رفته رفته به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، بسیاری از تیم‌های ورزشی باشگاه مس کرمان نیز، رقابت‌های سخت و فشرده خود را در این سال به پایان رسانده‌اند و برخی دیگر از تیم‌ها نیز هفته‌های پایانی رقابت های خود را سپری می‌کنند.

6جام پرافتخار تا بدین‌جای سال/نگاهی به تیم‌های مس که فصل خود را تمام کردند

در حالی که سال1397 رفته رفته به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، بسیاری از تیم‌های ورزشی باشگاه مس کرمان نیز، رقابت‌های سخت و فشرده خود را در این سال به پایان رسانده‌اند و برخی دیگر از تیم‌ها نیز هفته‌های پایانی رقابت های خود را سپری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان، تا امروز تیم‌های فوتبال نونهالان و نوجوانان در مسابقات لیگ برتر و تیم‌های زیر13 سال، زیر 15 سال و زیر 17 سال بازی‌های استانی به کار خود پایان دادند و در رشته‌های غیر فوتبالی تکواندو، کاراته، دوچرخه‌سواری و تیراندازی بانوان نیز رقابت‌های تیم‌های مس درلیگ‌های برتر کشوری به اتمام رسیده است.

تیم‌های فوتسال دختران کویر مس، هندبال، بسکتبال و فوتبال امیدها و جوانان مس نیز روزهای پایانی حود را سپری می‌کند و تنها یکی، دو بازی دیگر از رقابت این تیم‌ها باقی مانده است.

تنها دو تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه مس در لیگ یک و تیم فوتبال مس نوین در لیگ دسته دو فوتبال کشور هستند که هنوز راه قابل توجهی تا پایان رقابت‌های خود دارند.

از جمع 9 تیم باشگاه مس که تاکنون بازی‌های خود را به اتمام رسانده‌اند 6 تیم موفق به کسب مدال و حضور برروی سکو شده‌اند و دو تیم نیز در جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها قرار گرفته اند که گزارش آن در ادامه خواهد آمد.

ضمن اینکه تیم بسکتبال مس کرمان نیز شانس کسب یک جام قهرمانی دیگر برای باشگاه مس در این فصل را دارد و تیم فوتسال دختران کویر مس نیز در بازی رده‌بندی لیگ برتر، می‌تواند یک عنوان سومی خوب در این فصل برای باشگاه مس به ارمغان بیاورد.

سه قهرمانی و یک چهارمی زرین در کارنامه فوتبال پایه

سه تیم فوتبال زیر 13 سال، زیر 15 سال و زیر 17 سال با کسب قهرمانی در مسابقات قهرمانی فوتبال استان، سه جام زرین را در این فصل برای باشگاه مس به ارمغان آوردند و به مسابقات کشوری راه یافتند.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز پس از اینکه از ده بازی دور گروهی خود 22 امتیاز را کسب کرد، با اقتدار کامل در دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر رده‌ی سنی خود در صدر جدول قرار گرفت، در دور دوم این رقابت ها نیز با شایستگی تمام با قرار گرفتن در رده‌ی دوم گروه خود در این مرحله از رقابت‌ها جواز صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر نونهالان این فصل کشور را کسب کرد و در نهایت با قرار گرفتن در رده‌ی چهارم لیگ برتر نونهالان به کار خود پایان داد. 

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در پایان دور گروهی رقابت های لیگ برتر رده‌ی سنی خود از 12 بازی خود 21 امتیاز کسب کرد و تنها به فاصله یک امتیاز با تیم رده‌ی دوم جدول، جایگاه سوم گروه را به خود اختصاص داد و از صعود به دور بعد این رقابت‌ها بازماند. هرچند شاید تصمیمات انضباطی پیرامون این گروه، تغییراتی در رده‌بندی این تیم‌ها ایجاد کند که باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

تیرهای بانوان مس برای شکار نایب قهرمانی

تیم تیراندازی با کمان دختران مس کرمان نیز در این فصل از رقابت های خود با قرار گرفتن در رده‌ی دوم جدول مسابقات بخش کامپوند، جام نایب قهرمانی این مسابقات را برای باشگاه مس به ارمغان آورد.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها  تیم سولار پلیمر با 17 امتیاز قهرمان شد و تیم مس با 12 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم امپراطوری همدان نیز با 10 امتیاز سوم شد.

مدال طلا بر گردن کاراته کاران جوان مس

در رقابت‌های لیگ کاراته جوانان کشور تیم کاراته جوانان مس بااقتدار عنوان قهرمانی و جام زرین این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کاتاروهای جوان مس، در بازی نیمه‌نهایی موفق شدند تیم نیکا شیراز را شکست دهند و در فینال حریف تیم صدرا شیراز شوند. در بازی فینال نیز تیم کاتا مس موفق شد این تیم را نیز شکست دهد تا با قرار گرفتن بر سکوی نخست این رقابت‌ها، با اهتزاز پرچم باشگاه مس، جام قهرمانی این رقابت‌ها را نیز به ارمغان بیاورد.

نایب قهرمانی بر رکاب جوانان دوچرخه‌سوار مس

در رقابت های لیگ برتر دوچرخه‌سواری این فصل کشور نیز تیم بزرگسالان مس در مجموع سه مرحله از رقابت‌ها در جایگاه پنجمی قرار گرفت اما تیم جوانان مس با شایستگی برروی سکوی دومی رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور در این فصل قرار گرفتند.

عنوان چهارمی غرورآفرین برای تکواندو مس

درمسابقات لیگ برتر تکواندو این فصل کشور نیز تیم تکواندو مس کرمان در جایگاه چهارمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم تکواندو مس از 14 مسابقه‌ی این فصل خود، 7 پیروزی، یک تساوی و شش شکست را در کارنامه ثبت کرد و با 56پیروزی انفرادی در مقابل 56 شکست انفرادی و کسب 22 امتیاز بعد از تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن در رده‌ی چهارم ایستاد که با توجه به سطح بسیار بالای این رقابت‌ها کسب عنوان چهارمی برای تکواندو مس عنوانی ارزشمند در لیگ برتر این فصل محسوب می‌شود.

باید دید تا پایان فصل ورزشی رقابت های تیم‌های مختلف باشگاه مس، چند عنوان افتخار آمیز دیگر توسط ورزشکاران باشگاه مس، به تالار افتخارات این باشگاه افزوده خواهد شد.

 


Hahahahahaahahahah
0
0
چهارشنبه 24 بهمن ماه 1397 ساعت 19:10
واقعا توی فکرتون این چیزها افتخاره?!?!?!?!?!?!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس