شماره‌ی خبر : ‌63675 | تعداد بازدید : 896
چهارشنبه 17 بهمن ماه 1397 ساعت 11:56

شاهین با شمایل متفاوت برابر مس

تیم فوتبال شاهین بوشهر در حالی بازی این هفته‌ی خود برابر مس کرمان را برگزار می کند که در روزهای اخیر به واسطه‌ی انتخاب سرمربی جدید خود در کانون توجهات بود.

شاهین با شمایل متفاوت برابر مس

تیم فوتبال شاهین بوشهر در حالی بازی این هفته‌ی خود برابر مس کرمان را برگزار می کند که در روزهای اخیر به واسطه‌ی انتخاب سرمربی جدید خود در کانون توجهات بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم شاهین بوشهر پس از جدایی محمود فکری از سمت هدایت این تیم، در بازی با مس برای اولین بار حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی را روی نیمکت خود تجربه خواهد کرد.

شاهین بوشهر که یکی از تیم‌های مدعی این فصل رقابت‌های لیگ دسته یک محسوب می‌شود و بازیکنان بسیار خوبی را هم در ترکیب خود می‌بیند، در اواخر نیم فصل اول و ابتدای نیم فصل دوم با افتی محسوس روبرو شد که سبب شد این تیم از چهار بازی خود فقط یک امتیاز را کسب کند.

این تیم البته در دو هفته‌ی گذشته با دو پیروزی متوالی مجددا اوج گیری خود را آغاز کرده است و همینک نیز از 19 بازی خود با 9 پیروزی، 6مساوی و 4 باخت وثبت 23 گل زده و13 گل خورده و مجموع امتیاز 33 در رده‌ی سوم جدول می‌باشد.

شاهین بوشهر تا پیش از بازی این هفته برابر مس در کرمان، در ده بازی خارج از خانه در این فصل به میدان رفته بود که مساوی نتیجه مطلوب این تیم بوده است و5 تساوی و 3 پیروزی و 2 شکست حاصل آن‌ها بوده است.

شاهین در بازی‌های خارج از خانه 9 گل زده و7 گل خورده دارد وپیروزی سه بر صفر برابر اروند در خرمشهر بهترین نتیجه خارج از خانه این تیم و شکست دو بر صفر برابر گل‌گهر در سیرجان بدترین نتیجه در زمین حریفان برای شاهین بوده است.

در خط حمله شاهین دو بازیکن بسیار خطرناک بازی می‌کنند که میلاد صارمی با 6 گل زده و یک پاس گل و بهمن سالاری با چهار گل زده و دو پاس گل نقش مهمی در نتایج این تیم در هفته‌های قبل ایفا کرده‌اند.

نکته جالب برای مدافعان شاهین در طول این فصل، دادن سه پنالتی در طول فصل بوده است که هر سه این پنالتی‌ها توسط دروازه‌بانان شاهین مهار شده است. در بازی رفت تیم مس برابر شاهین نیز داور مسابقه از اعلام یک پنالتی مسلم به سود مس اجتناب کرد که این موضوع قابلیت دادن پنالتی از سوی مدافعان شاهین را می‌رساند.

شاهین در نیم فصل دوم بازیکنانی مثل کاطم رحمانی، مجید ایوبی،محمد لطفی و حمید نعمتی را به تیم خود اضافه کرده است و از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می‌توان به سجاد بیرانوند، کمال الدین نیکخو، مرتضی غلامعلی‌تبار، میلاد شعبانلو، محمد محبی اشاره کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا