شماره‌ی خبر : ‌63671 | تعداد بازدید : 1288
چهارشنبه 17 بهمن ماه 1397 ساعت 09:16

سرمربی تکواندو مس: کسب عنوان چهارمی این فصل بسیار ارزشمند بود

با سطح بسیار عالی که این نفرات از خود نشان دادند، به شخصه امیدوارم که در سال‌های آتی این تکواندوکاران کرمانی در مسابقات المپیک و جهانی، افتخار بسیار بزرگی را برای ورزش کرمان کسب کنند.

سرمربی تکواندو مس: کسب عنوان چهارمی این فصل بسیار ارزشمند بود

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان، در پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر تکواندو کشور، کسب عنوان چهارمی این مسابقات از سوی تیم مس کرمان را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجید عبدالرشیدی در پایان این رقابت‌ها در گفت و گو با سایت باشگاه مس پیرامون سطح این رقابت‌ها گفت: تمامی قهرمانان جهان و آسیایی از کشورمان در رقابت‌های این فصل حضور داشتند و همین سبب شده بود که سطح مسابقات به شدت بالا باشد.

وی افزود: با این وجود کسب عنوان چهارمی از سوی تیم مس، مقامی بسیار مطلوب محسوب می‌شود چراکه ما با 5 تکواندوکار دهه هشتاد از استان کرمان در این رقابت‌ها شرکت کردیم که برای هیچکس باور کردنی نبود، سطح تکواندوکاران جوان و بومی کرمان در لیگ برتر تا این حد بالا باشد.

عبدالرشیدی آینده‌نگری و خوباوری این تکواندوکاران کرمانی جوان تیم مس را بهتر از کسب هر مقامی عنوان کرد و گفت: با سطح بسیار عالی که این نفرات از خود نشان دادند، به شخصه امیدوارم که در سال‌های آتی این تکواندوکاران کرمانی در مسابقات المپیک و جهانی، افتخار بسیار بزرگی را برای ورزش کرمان کسب کنند.

سرمربی تیم تکواندو مس از نحوه برگزاری رقابت‌ها انتقاد کرد و گفت: برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران، برای تیم‌های شهرستانی اصلا مناسب نیست و شرایط نابرابری میان آن‌ها و تیم‌های تهرانی ایجاد می‌کند و من امیدوارم در فصول آینده، شرایط برگزاری رقابت‌ها در شهرستان‌ها نیز فراهم شود.

وی با تشکر از باشگاه مس کرمان که دراین فصل تیم تکواندو کرمان را مجددا تحت پوشش قرار گرفت گفت: امسال یکی از معدود سال های اخیر بود که ما با دغدغه‌ی بسیار کمتری، فقط برروی بحث فنی تیم متمرکز شدیم و با تمریناتی که در شرایطی ایده‌آل با اعضای تیم خود داشتیم، خون تازه‌ای به تکواندو کرمان تزریق شد که در آینده ثمرات آن را خواهیم دید و از همین رو از مدیریت باشگاه مس به خصوص سرهنگ ابراهیمی و آقای یوسف‌آبادی که همواره در طول بازی‌های سخت این فصل در کنار ما بودند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

گفتنی است تیم تکواندو مس کرمان در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کشور، پس از تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد ولوازم خانگی کن، در رده‌ی چهارم جدول قرار گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز