شماره‌ی خبر : ‌63660 | تعداد بازدید : 423
دوشنبه 15 بهمن ماه 1397 ساعت 08:07

نبرد عصر امروز نوین‌های مس و فولاد در لیگ دو

تیم فوتبال مس نوین در بازی هجدهم این فصل خود از ساعت 14 در ورزشگاه شهرداری کرمان در حالی میزبان تیم فولاد نوین اهواز است که به سه امتیاز این بازی خانگی به شدت نیاز دارد.

نبرد عصر امروز نوین‌های مس و فولاد در لیگ دو

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز تیم‌ فوتبال مس نوین در کرمان میزبان تیم فولاد نوین خوزستان می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین در بازی هجدهم این فصل خود از ساعت 14 در ورزشگاه شهرداری کرمان در حالی میزبان تیم فولاد نوین اهواز است که به سه امتیاز این بازی خانگی به شدت نیاز دارد.

شاگردان ولی میرزایی که از 17 بازی قبلی خود یازده امتیاز اندوخته دارند و در رده‌ی دوازدهم جدول قرار دارند تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا برابر حریف امروز خود که از 16 بازی قبلی 24 امتیاز کسب کرده است و در رده‌ی هشتم جدول جای دارد، حداکثر امتیاز را به حساب خود بریزند.

تیم فوتبال مس نوین که برای بقا در لیگ دسته دوم کشور باید یکی از رتبه‌ی یازدهم به قبل را کسب کند، برای بیشتر نشدن فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالای سر، در این بازی خانگی، با تمام توان و تمرکز به میدان خواهد رفت تا فاتح رقابت تیم‌های نوین مس و فولاد باشد.

مس نوین در این بازی هشت بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد و کار سختی در این بازی دارد.

عباس صادقی به همراه نجف پناهی و حمیدرضا امامی کار قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا