شماره‌ی خبر : ‌63656 | تعداد بازدید : 1574
یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 00:16

مدیرعامل باشگاه مس:حاشیه‌سازان مراقب باشند/پشت دست‌نشان را خالی نمی‌کنیم

مدیر عامل باشگاه مس کرمان ضمن حمایت از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، به حاشیه‌سازان برای این تیم به شدت هشدار داد.

مدیرعامل باشگاه مس:حاشیه‌سازان مراقب باشند/پشت دست‌نشان را خالی نمی‌کنیم

مدیر عامل باشگاه مس کرمان ضمن حمایت از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، به حاشیه‌سازان برای این تیم به شدت هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان و به نقل از سایت ورزش سه؛ صنعت مس کرمان در شروع نیم فصل دوم نتایج خوبی را به دست نیاورده و حاصل کارش نیز دو باخت و دو تساوی بوده است؛ همین مسئله باعث شد تا با انتخاب هیات مدیره و تایید مشاور فرهنگی ورزشی ،در مدیریت این باشگاه تغییراتی صورت گیرد و آقای پرویز ابراهیمی به عنوان مدیرعامل این  باشگاه منصوب شود.

در اولین تجربه مدیرعاملی آقای ابراهیمی در باشگاه مس، تیم فوتبال مس در مقابل نماینده البرز قرار گرفت و علیرغم این که مس در کرج موقعیت های خوبی خلق کرد؛ اما در نهایت نتیجه را یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا مس در چهار بازی اول خود در نیم فصل دوم دو باخت و دو تساوی در کارنامه داشته باشد و همین اتفاق با اعتراض هواداران کرمانی همراه و باعث شده تا آنها از عملکرد کادر فنی این تیم ابراز نارضایتی کنند.

در همین ارتباط زمزمه هایی در خصوص تغییر در نیمکت تیم فوتبال مس به وجود آمد که در این خصوص آقای ابراهیمی در گفت و گویی اظهار داشت: «در دور برگشت ، تیم ما یک سری مشکلات داشت که نتوانستیم نتایج دلخواه مان را به دست آوریم و در نهایت در چهار هفته اول تنها توانستیم از دوازده امتیاز ممکن تنها دو امتیاز به دست بیاوریم که همین مسئله سبب شده تا ما تلاش کنیم در بازی های بعدی عقب ماندگی را جبران کنیم .»

وی در ادامه افزود: «مطمئنا تیم مس بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که همگی تجربه خوبی داشته و به طور حتم این تیم لیاقت و شایستگی اش صعود به لیگ برتر است. »

وی در ادامه با تعریف و تمجید از نادر دست نشان اضافه کرد:«ما کادر فنی خوبی داریم، آقای دست نشان کارنامه بسیار خوبی در صعود تیم های لیگ یکی به لیگ برتر دارند و قطعا با حمایتی که مدیریت و هیئت مدیره باشگاه از ایشان خواهند داشت، به همراه تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هواداران خونگرم کرمانی ، زمینه صعود ما به لیگ برتر فراهم خواهد شد.»

آقای پرویز ابراهیمی با اشاره به افرادی که نمی خواهند این تیم به روزهای خوبش در نیم فصل اول بازگردد  تصریح کرد:« البته طی این هفته و هفته های پیش رو قصد داریم تکلیف کسانی را که برای تیم ما حاشیه ایجاد کرده اند را مشخص کنیم. از همین جا نیز به آن ها هشدار می دهیم از حاشیه سازی دست بر دارند چرا که باشگاه مس متعلق به مردم کرمان است و امسال عزمش برای صعود به لیگ برتر جزم شده است. از آنها می خواهیم  اجازه دهند کادر فنی با تلاش و یکدلی همه تیم، زمینه را برای صعود فراهم کنند.»

آقای ابراهیمی که کاملا شمشیر را برای حاشیه سازان از رو بسته است در همین ارتباط ادامه داد:« اگر این چند نفر که تعدادشان هم زیاد نیست به حاشیه سازی ادامه دهند به زودی نام آن ها را به هواداران و همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام می کنیم. آن ها حق ندارند برای مس، که همیشه در فوتبال ایران حرف برای گفتن داشته حاشیه درست کنند.»


مدیر عامل مس کرمان در پایان گفت:«قطعا ما از کادر فنی به ویژه آقای دست نشان حمایت می کنیم. ایشان سرمربی ما است و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. دست نشان مربی ای با تجربه و مرد روزهای سخت است و مطمئنا شرایط و روزهای خوب برای مس رقم خواهد خورد. این هفته بازی مهمی داریم و چشم انتظار حمایت یکپارچه و پر شور هواداران مان هستیم. ما در حال حاضر فاصله زیادی با تیم دوم جدول نداریم و یقین دارم کادر فنی و بازیکنان، با تلاشی که انجام می دهند امتیازات خوبی را به دست می آورند. مس کرمان مدعی صعود به لیگ برتر خواهد بود.»


یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 19:44
ما هم به عنوان هوادار واقعی از شما، کادر فنی ، به خصوص سرمربی با اراده و بازیکنان با غیرت حمایت میکنیم تا این حاشیه سازان بی انصاف که اصلا به فکر شهر عزیزمون کرمان نیستن بساطشون رو جمع کنند. یا علی مدد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا