شماره‌ی خبر : ‌63655 | تعداد بازدید : 4147
شنبه 13 بهمن ماه 1397 ساعت 10:14

بسکتبالیست های مس در جهرم جواز صعود تنظیم کردند/یک گام تا صعود به لیگ برتر(عکس)

تیم بسکتبال مس کرمان با پیروزی 57 بر50 در اولین بازی پلی‌آف نیمه نهایی لیگ دسته اول کشور در جهرم برابر تیم ایی دو، حالا تنها یه یک پیروزی از دو بازی پیش رو خود در کرمان برابر این تیم، برای صعود به لیگ برتر نیاز دارد.

بسکتبالیست های مس در جهرم جواز صعود تنظیم کردند/یک گام تا صعود به لیگ برتر(عکس)

تیم بسکتبال مس کرمان با پیروزی 57 بر50 در اولین بازی پلی‌آف نیمه نهایی لیگ دسته اول کشور در جهرم برابر تیم ایی دو، حالا تنها یه یک پیروزی از دو بازی پیش رو خود در کرمان برابر این تیم، برای صعود به لیگ برتر نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم مس و ایی دو جهرم در حالی اولین پیکار خود را در پلی‌آف نیمه نهایی لیگ دسته دوم کشور در جهرم برابر یکدیگر برگزار کردند، که سالن محل برگزاری، مملو از تماشاگران میزبان بود و جو بسیار سنگینی به سود میزبان در این بازی حاکم شده بود.

با این حال شاگردان حسین مهدوی که در بازی‌های دور گروهی، سابقه پیروزی بر این تیم در جهرم را داشتند، بدون ترس و استرس به میدان رفتند و از همان ابتدا برتری خود را بر حریف دیکته کردند.

سروقامتان مس کرمان در حالی با یک بازی فکورانه و کم اشتباه، نیمه‌ی اول مسابقه را با نتیجه‌ی 31 بر21 با پیروزی پشت سر گذاشتند، در نیمه‌ی دوم نیز بازی زیبا و برتر خود را ادامه دادند و در نهایت با نتیجه‌ی قاطع 57 بر 50 میزبان خود را شکست دادند.

با این پیروزی تیم بسکتبال مس کرمان تنها نیاز به یک پیروزی از دو بازی پیش رو خود در کرمان برابر این تیم خواهد داشت که بازی اول دو تیم روز پنجشنبه هجدهم بهمن ماه درسالن شهید نصراللهی کرمان برگزار خواهد شد و در صورت عدم پیروزی تیم مس در این بازی، رقابت سوم و آخر دو تیم نیز روز جمعه نوزدهم بهمن ماه در همین سالن برگزار خواهد شد.

سید حسین مهدوی، سرمربی تیم بسکتبال مس پس از پیروزی 57 بر 50 مقابل ایی دو جهرم که در روز میزبانی حریف به دست آمد گفت: به تمام بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که در این بازی دشوار و فضای مصاف در سالن حریف توانستند نتیجه را به سود خود تمام کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: قدم بزرگی به سوی لیگ برتر برداشتیم و با این پیروزی ارزشمند کارمان در بازی آینده به مراتب راحت‌تر خواهد بود و از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد. مطمئنم هواداران و هیات بسکتبال ما را به خوبی حمایت خواهند کرد تا کار را در کرمان تمام کنیم.

کادر فنی تیم بسکتبال مس کرمان که در آستانه صعود به لیگ برتر می‌باشد شامل: سرپرست: عبدالرضا محمدرضایی سرمربی: سیدحسین مهدوی کمک مربی: رضا زین الدینی کمک مربی: محمدحسین فضل علی مدیر رسانه: میلاد پرورش تدارکات: محمدرضا حسن زاده می باشد.

بازیکنان این تیم را نیز .محمدسیاری 5.رضا آذرشا 6.جواد علیرضایی 7.محسن دهقان 8.مهدی بنی اسدی 10.وحید اسلامی(کاپیتان) 11.امیرمسعود منصوری 12.محسن عابدی 15.مهدی حسن زاده 16.مجید رنجبری 17.مصطفی رضایی 19.امیرحسین ابراهیمی نژاد 24.جواد آذرشا تشکیل می دهند.

تیم بسکتبال مس درصورت پیروزی در این بازی و کسب جواز صعود به لیگ برتر، به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک در گروه جنوب نیز صعود خواهد کرد و به مصاف برنده بازی تیم‌های شهرداری بندرعباس و مهروبان نوین ماهشهر خواهد رفت.


غلامرضامکاری درختنجانی
0
1
یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 ساعت 09:51
باعرض سلام وخحسته ی باشید درود برشما عزیزان و شما که باتمام وجودجنگیدید امیدوارم همیشه سلامت و پیروزباشید ودل مردم کرمان شادشددرفوتبال که درجازدیم خدانگهدار
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو