شماره‌ی خبر : ‌63644 | تعداد بازدید : 506
چهارشنبه 10 بهمن ماه 1397 ساعت 11:56

دختران کویر مس آماده کار بزرگ در نیمه نهایی لیگ برتر

دختران کویر مس که با شایستگی تمام با قرار گرفتن در رده‌ی سوم جدول دور گروهی رقابت ها به مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشورصعود کردند، از ساعت 11 صبح روز جمعه 12 بهمن ماه در سالن شهرداری کرمان میزبان تیم نامی‌نو اصفهان خواهد بود.

دختران کویر مس آماده کار بزرگ در نیمه نهایی لیگ برتر

تیم فوتسال دختران کویر مس صبح روز جمعه، بازی رفت مرحله‌ی نیمه‌نهایی خود را برابر تیم نامی‌نو اصفهان در کرمان برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دختران کویر مس که با شایستگی تمام با قرار گرفتن در رده‌ی سوم جدول دور گروهی رقابت ها به مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشورصعود کردند، از ساعت 11 صبح روز جمعه 12 بهمن ماه در سالن شهرداری کرمان میزبان تیم نامی‌نو اصفهان خواهد بود.

قضاوت این بازی برعهده‌ی خانم‌ها لیلا ویسی، فهیمه فتاحی، بهناز آبک و مهری رسولی خواهد بود و پرستو عرفانی نیز بر کار داوران نظارت خواهدکرد.

دختران کویر مس با نفرات شایسته‌ی خود به دنبال کسب یک نتیجه‌ی عالی برابر  حریف قدرتمند خود خواهند بود تا صعود خود را به بازی فینال قطعی کنند.

شاگردان سعیده ایرانمنش با این کار، ضمن رسیدن به فینال و قرار گرفتن برابر برنده‌ی بازی تیم های مس رفسنجان و حفاری اهواز، انتقام بازی‌های دور گروهی را نیز از حریف اصفهانی خواهند گرفت.

تیم نامی‌نو که از حمایت‌های نهادهای برگزار کننده مسابقات نیز به اندازه کافی سود برده است، در دو بازی رفت وبرگشت مرحله‌ی گروهی با نتیجه‌ی دو بر یک دختران کویر مس را شکست داده بود.

این تیم اصفهانی در بازی‌های لیگ، از 20 مسابقه‌ی خود 16 پیروزی، 3 مساوی و یک شکست را ثبت کرده بود و با 110گل زه و 28 گل خورده با ثبت 51 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار گرفت.  

در مقابل تیم دختران کویر مس از 20 بازی خود 12 برد، 5 تساوی و 3 شکست را در کارنامه ثبت کرد و با 105 گل زده و 39 گل خورده، در رده‌ی سوم جدول قرار گرفت.

بازی برگشت دو تیم جمعه‌ی آینده در اصفهان برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های فینال و رده‌بندی این رقابت‌ها مشخص گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا