شماره‌ی خبر : ‌63642 | تعداد بازدید : 1037
چهارشنبه 10 بهمن ماه 1397 ساعت 09:53

تداوم حرکت باشگاه مس با گام‌های مطمئن/همه برای موفقیت مس

شرکت ملی صنایع مس به عنوان متولی و مسئول اصلی باشگاه صنعت مس کرمان مسلما بیش از هر نهادی بر اساس شرایط حاکم بر باشگاه های خود، برای حرکت رو به جلوی ورزش مس، تصمیم‌گیری‌های خود را اتخاذ و اجرا خواهد کرد.

تداوم حرکت باشگاه مس با گام‌های مطمئن/همه برای موفقیت مس

شب گذشته اتفاق مهمی برای باشگاه مس کرمان رخ داد و با پذیرش استعفای آقای محمد کهندل از سرپرستی باشگاه مس، آقای پرویز ابراهیمی رسما به عنوان مدیرعامل این باشگاه  معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از دو دوره مدیریت باشگاه مس به صورت سرپرستی توسط آقایان علی قرایی و محمد کهندل، انتخاب مدیر عامل باشگاه مس از هر نظر یکی از اتفاقات مثبت مدیریتی باشگاه مس محسوب می‌شود که قطعا در جهت ثبات و تمرکز بیشتر این نهاد تاثیرات مثبت خود را خواهد گذاشت.

در شرایطی که باشگاه مس در یکی از حساس‌ترین مقاطع این فصل خود به خصوص از ناحیه تیم فوتبالش در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به سر می‌برد، تثبیت مدیریت باشگاه مس کمک شایانی به تحولات این باشگاه و در ادامه فعالیت‌های تیم‌های مس خواهد داشت.

تمامی بزرگانی که سمت مدیریتی باشگاه مس کرمان را برعهده داشتند از جمله آقایان قرایی و کهندل که در ماه‌های گذشته سرپرستی این مجموعه را انجام دادند، با اهداف خیر و کسب بهترین نتایج و عملکرد فعالیت خود را بنا نهادند که باید به طور قطع زحمات این بزرگان را پاسداشت.

شرکت ملی صنایع مس به عنوان متولی و مسئول اصلی باشگاه صنعت مس کرمان مسلما بیش از هر نهادی بر اساس شرایط حاکم بر باشگاه های خود، برای حرکت رو به جلوی ورزش مس، تصمیم‌گیری‌های خود را اتخاذ و اجرا خواهد کرد.

پس از استعفای آقای محمد کهندل در روزهای اخیر، شرکت ملی صنایع مس آقای پرویز ابرهیمی را به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان انتخاب نمود که ایشان به عنوان یکی از نیروهای مدیریتی در ورزش شرکت مس، اشراف و اطلاعات کامل از فضای باشگاه مس کرمان را به خوبی در اختیار دارد.

آقای ابراهیمی که از اعضای کمیته فرهنگ و ورزش شرکت مس محسوب می‌شود، با وجود فاکتور شناخت و آشنایی کامل با سیستم ورزش شرکت مس و در راس آن باشگاه مس کرمان، مسلما در این شرایط حساس با همراهی و کمک صادقانه همگانی، درصدد به مقصد رساندن این کشتی از جنس مس خواهند بود و کرمانی‌های علاقه‌مند به ورزش و هواداران فهیم تیم‌های باشگاه، فارغ از هرمسئله‌ای، این امیدواری را دارند که با حضور ایشان به عنوان فردی از بدنه‌ی ورزش شرکت مس، نتایج تیم‌های باشگاه مس، شیرینی و موفقیت را به کام آن‌ها برساند.

قطعا برای این اتفاق، فارغ از نام‌ها و جریانات مختلف، همه‌ی آن‌هایی که دل خود را در گرو نتایج و پیروزی لاله‌های نارنجی کرمان گذاشته‌اند، چشم به یک همت عالی و همگانی برای کسب موفقیت‌های پیش رو دارند و همه‌ی انرژی‌ها انشاالله در همین مسیر برای باشگاه مس قرار خواهد گرفت.

با ورق خوردن برگی جدید در دفتر مدیریت باشگاه مس کرمان، همه‌ی خانواده‌ی بزرگ مس از ورزشکاران تا هواداران امیدوارند، فارغ از فضاهای احساسی، باشگاه مس در متن خود با کمترین حاشیه، تصمیماتش را برای موفقیت و کسب بهترین نتایج عملی سازد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا