شماره‌ی خبر : ‌63635 | تعداد بازدید : 1225
دوشنبه 8 بهمن ماه 1397 ساعت 11:32

سرمربی تیم نونهالان مس:این تیم نسل طلایی جدید فوتبال کرمان خواهد شد

تیم فوتبال نونهالان مس با قرار گرفتن درجمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور در این فصل، یکی از نتایج درخشان تیم‌های آکادمی باشگاه مس را در فصل جاری رقم زدند.

سرمربی تیم نونهالان مس:این تیم نسل طلایی جدید فوتبال کرمان خواهد شد

تیم فوتبال نونهالان  مس با قرار گرفتن درجمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور در این فصل، یکی از نتایج درخشان تیم‌های آکادمی باشگاه مس را در فصل جاری رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ رضا ناظمی سرمربی این تیم در پایان فصل خوب تیم نونهالان مس با بیان اینکه این تیم حتی شانس کسب عنوان قهرمانی را نیز داشت، بیشتر در رابطه با دور نهایی این رقابت‌ها صحبت کرد.

ناظمی در این باره گفت: هرچند دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان بسیار در سطح بالایی در تهران برگزار شد اما به جرات می‌توانم بگویم سطح دور دوم مسابقات در شیراز که تیم ما موفق به صعود از آن شد به مراتب بالاتر بود و تیم ما اگر کمی تجربه بیشتر داشت می‌توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سرمربی تیم نونهالان مس ادامه داد: تیم‌های رقیب ما در طول سال گذشته بالای 50 مسابقه در رده‌ی سنی خود در سطح استان برگزار کرده بودند اما ما فقط 20 مسابقه رسمی داشتیم که این اختلاف تجربه در انجام بازی سبب شد که در این مرحله تیم ما نتواند برابر رقیبانش تمام توانایی خود را نشان دهد.

وی افزود: البته داوری‌ها در این رده‌ی سنی و به خصوص در دورهای نهایی نیز وضعیت مطلوبی ندارد و اگر سطح داوری‌های این دور بهتر بود قطعا رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب می‌کردیم.

ناظمی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان و کارشناسان مطرح فوتبال کشور، بازی‌های این دور را در تهران مشاهده کردند گفت: اکثر این کارشناسان بعد از دیدن بازی‌های تیم‌ مس، نفرات این تیم را به شدت تائید کردند و صراحتا آینده‌ای روشن برای این بازیکنان متصور شدند. با توجه به شناختی که از نفرات این تیم دارم و با توجه به نظر بزرگان فوتبال ایران، به صراحت می‌توانم عنوان کنم که تیم نونهالان مس این فصل، یکی از نسل‌های طلایی فوتبال کرمان را انشاالله در آینده تشکیل خواهد داد.

سرمربی این فصل نونهالان مس با بیان اینکه به غیر از سه بازیکن، سایر نفرات این تیم سال آینده وارد رده‌ی سنی نوجوانان خواهند شد افزود: با برنامه‌ریزی‌های باشگاه و توجهی که در بحث آکادمی باشگاه مس وجود دارد، این تیم سلسله مراتب به مدارج موفقیت و معرفی نفرات شایسته خود ادامه خواهد داد.

ناظمی حمایت باشگاه مس در این فصل از تیم نونهالان مس را بسیار خوب دانست و گفت: آقای کهندل چون از جنس خود آکادمی باشگاه بودند به بهترین شکل ما را حمایت کردند و همچنین آقایان یوسف‌‌آبادی و ستاری که همواره در کنار ما بودند و همچنین باشگاه که به شکلی بسیار مطلوب اخبار تیم ما را مورد پوشش قرار داد و ورحیه‌ای مضاعف به تیم ما برای رسیدن به این مرحله تزریق کرد که ای کاش می‌توانستیم با کسب قهرمانی جواب همه‌ی این حمایت‌ها و محبت دوستان و بزرگان را ادا کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز