شماره‌ی خبر : ‌63584 | تعداد بازدید : 575
یکشنبه 23 دی ماه 1397 ساعت 09:57

رونمایی از مس نوین با هدایت ولی میرزایی عصر امروز در بم

مسی های نوین در بازی پانزدهم این فصل خود، عصر امروز در یک دربی از جنس فوتبال استان کرمان در بم به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

رونمایی از مس نوین با هدایت ولی میرزایی عصر امروز در بم

تیم فوتبال مس نوین بعد از تغییر و تحولاتی که برروی نیمکت تیم خود داشت و ولی میرزایی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود معرفی کرد، عصر امروز با سرمربی جدید خود رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مسی های نوین در بازی پانزدهم این فصل خود، عصر امروز در یک دربی از جنس فوتبال استان کرمان در بم به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

این بازی از ساعت 14 آغاز می‌شود و دو تیم که در بازی رفت در کرمان به تساوی بدون گل رسیده بودند، در این بازی با انگیزه‌های خاص خود برابر هم قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر تیم مس نوین با از چهارده بازی خود با ده امتیاز در رده‌ی دوازدهم جدول قرار دارد و تیم شهرداری بم نیز با چهارده امتیاز در رده‌ی دهم این رقابت‌ها می‌باشد.

پیروزی مس نوین در این بازی سبب می‌شود که این تیم شانس صعود به رده‌ی دوازدهم را داشته باشد تا سرانجام از جمع تیم‌های سقوط کننده جدا شود و فرار خود را به سمت رتبه‌های امن جدول به شکلی جدی آغاز کند.


یکشنبه 23 دی ماه 1397 ساعت 11:05
آرزوی موفقیت برای آقا ولی عزیز و تیم مس نوین ، مطمینا با دانش و توانایی آقای میرزایی تیم نوین میتونه موفق باشه
غلامحسین ادب آوازه
0
0
یکشنبه 23 دی ماه 1397 ساعت 14:14
ببخشید جواب سوال من رو ندادید در مورد کانون هواداری _________________________ با سلام هزینه هر پیامک از سوی سامانه به شما 200تومان می باشد باتشکر
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز