شماره‌ی خبر : ‌63557 | تعداد بازدید : 2203
پنج‌شنبه 13 دی ماه 1397 ساعت 11:59

صحبت های جالب توجه سرمربی ماشین سازی تبریز در رابطه با صعود مس

نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان و رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بعد از بازی دوستانه عصر دیروز دو تیم صحبت‌های خود را مطرح کردند.

صحبت های جالب توجه سرمربی ماشین سازی تبریز در رابطه با صعود مس

نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان و رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  بعد از بازی دوستانه عصر دیروز دو تیم صحبت‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری سرمربی ماشین‌ سازی در صحبت‌هایی جالب توجه بعد از این بازی گفت: بازی خوبی بود و از تیم مس و آقای دستنشان که شرایط این بازی خوب و پرفشار را فراهم کردند تشکر می‌کنم. دو تیم تحت تاثیر فشار بدنسازی بودند و نتیجه مهم نبود. ما یک هفته صبح و بعد از ظهر تمرین کرده بودیم و توانستیم یک بازی پر فشار با مس انجام دهیم. آروز میکنم مس به لیگ برتر صعود کند و سال آینده لیگ برتر شاهد نمایش بچه های کویر باشد.

وی در خصوص شرایط تیم مس برای صعود به لیگ برتر گفت: من دو سه بازی تیم مس را دیدم که پتانسیل خوبی دارد و فقط یک بازی در مقابل سرخپوشان مغلوب شد که امتیازاتش مهم بود. با این حال در نیم فصل دوم اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و احساس می‌کنم اگر مس را آرام بگذارند، می‌تواند صعود کند. بازیکنان خوبی دارد که در تیررس تیم های دیگر هستند اما از طرفی دیگر کرمان همیشه درگیر یکسری مسائل ریز بوده که اگر در این فصل مدیریت شوند فکر می‌کنم این مس پتانسیل صعود دارد.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال مس نیز در رابطه با این بازی و شرایط اردوی کیش نیز گفت: اردوی خوبی داشتیم و بچه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند. مسائل تاکتیکی را مرور کردیم که در بازی اول مقابل منتخب کیش به خصوص در نیمه دوم بازیکنانم فوق العاده کار کردند. البته مهم گل زدن نبود و انجام کارهای تاکتیکی بیشتر اهمیت داشت که خوشبختانه خواسته های ما توسط بازیکنان انجام شد. مقابل ماشین سازی که رکوردار تساوی در لیگ برتر است و تیم استخوان دار و منسجمی نشان داده، بچه ها فوق العاده بودند و در کارهای دفاعی نیز به حریف اجازه ندادند که موقعیت به دست بیاورد. در کل بازیکنانم بازی بسیار خوب و در حد نام مس را به نمایش گذاشتند و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که مقدمات این اردو را فراهم کردند و توانستیم در یک شرایط آب و هوایی خوب و شرایط ایده آل فنی، به اهدافمان در نیم فصل دست پیدا کنیم.

سرمربی مس ادامه داد: از باشگاه ماشین سازی و آقای مهاجری که بازی بسیار خوبی با آنها داشتیم تشکر می‌کنم و امیدوارم که هم ماشین سازی و هم تیم خودمان که کار سختی در دور برگشت داریم در ادامه کار موفق باشند.

وی در مورد برنامه تیم مس در روزهای باقی مانده به آغاز دور برگشت گفت: فردا تمرینات بعدی را انجام خواهیم داد و از تمام فرصت ها استفاده می‌کنیم. روز جمعه به کرمان برمیگردیم و بعد از یک روز استراحت، از روز شنبه به صورت جدی برای اولین بازی نیم فصل دوم مقابل شهرداری ماهشهر تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم.

تنظیم: میلاد بحرینی

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز