شماره‌ی خبر : ‌63545 | تعداد بازدید : 1078
دوشنبه 10 دی ماه 1397 ساعت 13:36

مربی تیم فوتسال دختران کویر مس:مغرور نمی‌شویم و در پلی‌اف از نامی‌نو انتقام می‌گیریم

سطح تیم ما نسبت به حریف بهتر بود و ما به خصوص در نیمه‌ی دوم، 18 دقیقه کامل برروی دروازه‌ی میزبان تسلط داشتیم و اگر بچه‌ها از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردند و در اواخر بازی نیز اخراجی نمی‌دادیم با نتیجه‌ی بهتر از دو بر یک پیروز می‌شدیم.

مربی تیم فوتسال دختران کویر مس:مغرور نمی‌شویم و در پلی‌اف از نامی‌نو انتقام می‌گیریم

تیم فوتسال دختران کویر مس در بازی حساس و سرنوشت‌ساز این هفته‌ی خود در دربی ال‌مسینو فوتسال زنان، برابر مس رفسنجان به یک پیروزی شیرین دست یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سعیده ایرانمنش سرمربی این تیم در رابطه با این پیروزی گفت: در مرحله‌ی اول بسیار مهم است که از کسب این پیروزی مغرور نشویم و برای صعود از دور گروهی، با تمام توان چند هفته‌ی پیش رو را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با این مسابقه افزود: سطح تیم ما نسبت به حریف بهتر بود و ما به خصوص در نیمه‌ی دوم، 18 دقیقه کامل برروی دروازه‌ی میزبان تسلط داشتیم و اگر بچه‌ها از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردند و در اواخر بازی نیز اخراجی نمی‌دادیم با نتیجه‌ی بهتر از دو بر یک پیروز می‌شدیم.

ایرانمنش با تمجید از تلاش شاگردانش در این بازی گفت: چند بازیکن ما پیش از این مسابقه به دلیل بیماری و مصدومیت، تمرین خوبی نداشتند اما در این مسابقه با توجه به حساسیت‌های آن با تمام وجود بازی کردند تا سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کویر مس با اشاره به دور پلی‌آف مسابقات گفت: اگر روند جدول به همین شکل باشد ما در نیمه‌نهایی با نامی‌نو اصفهان بازی خواهیم کرد وبا توجه به اینکه در بازی‌های گروهی به این تیم باخته‌ایم از همین حالا تمرکز خود را برای گرفتن انتقام از این تیم در دور نیمه‌نهایی قرار دادیم تا بتوانیم با انجام آن به فینال هم صعود کنیم.

وی افزود: تنها نگرانی ما مصدومیت نفرات کلیدی ما برای دور پلی‌آف است و امیدواریم که در چند بازی باقی مانده گروهی، نفرات ما دچار بدشانسی ومصدومیت نشوند.

ایرانمنش برگزاری دور پلی‌اف میان چهار تیم برتر دورگروهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را تصمیمی بسیار درست ارزیابی کرد که به جذابیت این مسابقات کمک بسیار شایانی می‌کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو