شماره‌ی خبر : ‌63522 | تعداد بازدید : 626
دوشنبه 3 دی ماه 1397 ساعت 09:51

خانه؛ محل خوشبختی مس در راه صعود/9 میزبانی مس در دور برگشت برابر 6 میهمانی

تیم فوتبال مس کرمان درحالی در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، موفق شد امتیازهای خوبی را به حساب خود واریز کند، که در بازی‌های نیم فصل اول، بنا به قرعه‌ی سختی که دریافت کرده بود، عمده‌ی بازی‌های خود را بیرون از خانه برگزار کرد.

خانه؛ محل خوشبختی مس در راه صعود/9 میزبانی مس در دور برگشت برابر 6 میهمانی

تیم فوتبال مس کرمان درحالی در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، موفق شد امتیازهای خوبی را به حساب خود واریز کند، که در بازی‌های نیم فصل اول، بنا به قرعه‌ی سختی که دریافت کرده بود، عمده‌ی بازی‌های خود را بیرون از خانه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس در میان چهار تیم بالای جدول نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک کمترین بازی خانگی را در دور رفت انجام داد و در حالی که تیم مس تنها 6 بازی را در کرمان برگزار کرد، سه تیم دیگر بالای جدول 7 بازی را میزبان بودند که این مسئله در دور برگشت به سود مس تغییر خواهد کرد.

همچنین در نیم فصل دوم در حالی که سایر تیم‌های بالای جدول هشت بازی را میزبانی خواهند کرد، مس نسبت به این تیم‌ها یک بازی بیشتر در خانه برگزار می‌کند که این موضوع به سود مس خواهد بود.

همچنین در بازی‌های دور برگشت، مس در خانه از دو تیم بالای جدولی گل‌گهر و شاهین بوشهر پذیرایی می‌کند و تنها میهمان تیم سرخپوشان خواهد بود.

همه‌ی این موضوعات نشان می‌دهد که پس از قرعه‌ی سخت دور رفت، در دور حساس برگشت مسابقات، مس به پشتوانه‌ی بازی‌های خانگی خود و حمایت پرشور هوادارانش و همت عالی که در کرمان برپا خواهد شد، شانس بیشتری برای کسب امتیازات لازم دارد و نوعی بازی‌های خانگی خود را محل خوشبختی برای صعود کند.

مس در پایان دور رفت در 6 بازی خانگی خود، 4 پیروزی برابر تیم‌های شهرداری ماهشهر، اکسین البرز، خونه به خونه بابل و فجر سپاسی کسب کرد، یک تساوی برابر نود ارومیه داشت و در یک بازی که همراه با اشتباهات اثرگذار داوری بود، مغلوب سرخپوشان شد.

مس با ده گل زده و 4 گل خورده، و کسب 13 امتیاز از 18 امتیاز ممکن، عملکرد قابل قبولی در بازی‌های خانگی دور رفت داشت.

اما مس به نوعی در بازی‌های پرتعداد بیرون از خانه خود در دور رفت، نتایج بسیار خوبی گرفت تا گردنه‌های سختی را پشت سر بگذارد. این تیم از 9 بازی خارج ازخانه 4 پیروزی برابر تیم‌های آلومینیوم اراک، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر و مس رفسنجان کسب کرد که بیشترین تعداد پیروزی خارج از خانه در طول یک نیم فصل برای مس از زمان حضور مجددش در لیگ یک محسوب می‌شود.

مسی‌ها با کسب 3 تساوی خارج از خانه برابر ملوان، شهرداری تبریز و بادران از این بازی‌ها نیز با دست پر خارج شدند و تنها دو شکست برابر گل‌گهر سیرجان و شاهین بوشهر برای این تیم ثبت شد که شکست برابر شاهین نیز با اشتباه اثرگذار داوری در نتیجه همراه بود.

مسی‌ها از 27 امتیاز سخت بیرون از خانه در نیم فصل اول، 15 امتیاز را به کیسه ریختند که در بین تیم‌های لیگ یکی آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود و این تیم را در رده‌ی دوم جدول بازی‌های خارج از خانه در دور رفت قرار می‌دهد.

اما در حالی که از 6 بازی آخر فصل مس به عنوان نقطه‌ی افت تیم مس در دور رفت نام برده می‌شود، مسی‌ها برخلاف آمار ارائه شده از سوی برخی مراجع خبری در این 6 بازی نه 6 امتیاز که 9 امتیاز را به حساب خود ریختند.

این 9 امتیاز از 4 بازی خارج از خانه و 2 بازی خانگی بدست آمد که مس با پیروزی برابر مس در رفسنجان و شکست سپاسی در کرمان و تساوی‌های خارج از خانه برابر تیم‌های ملوان، شهرداری تبریز و بادران تهران آن را کسب کرد.

در حالی از این 6 بازی به عنوان افت تیم مس یاد می‌شود که مسلما پیروزی در رفسنجان و کسب تساوی در انزلی که در سال‌های اخیر مس در کسب حداقل نتیجه در آن همواره مشکل داشت و همچنین گرفتن یک امتیاز در تهران برابر تیم مدعی بادران، قطعا نمی‌تواند خیلی نقطه‌ی افتی برای تیم مس محسوب شود که برخی با اهدافی خاص، با سیاهی کامل از آن یاد کردند!

هرچند سطح توقعات از تیم شایسته مس در این فصل بالاست و هواداران نیز انتظار دارند که مس در تمامی بازی‌های خود بهترین نتیجه را بگیرد ولی از نظر فنی، مس در این شش بازی سخت آخر فصل خود خیلی آمار بدی مطابق آنچه که برخی ارائه می‌کنند، از خود برجای نگذاشته است.

بهرشکل تیم مس در دوربرگشت و در بازی‌های پرتعداد خانگی برابر گل‌گهر، آلومینیوم، شاهین، قشقایی، اروند، مس رفسنجان، ملوان، شهرداری تبریز و بادران با حمایت همه‌ی کرمان شانس بسیار بالایی برای کسب امتیاز دارد، ضمن اینکه مس در دوررفت نشان داد که در بازی‌های خارج از خانه نیز به حریفانش باج نمی‌دهد و در این بازی‌ها نیز می‌تواند امتیازات لازم را کسب کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا