شماره‌ی خبر : ‌63518 | تعداد بازدید : 1267
یکشنبه 2 دی ماه 1397 ساعت 11:29

دست‌نشان: اجازه افت به بدن‌های بازیکنان در مدت تعطیلات را نمی‌دهیم

برنامه اصلی ما در طول تمرینات نیم فصل بر این قرار دارد که نه تنها بدن‌های نفرات ما افت نداشته باشد که برای بازی‌های سنگین دور برگشت با آمادگی بیشتری روانه مسابقات شود.

دست‌نشان: اجازه افت به بدن‌های بازیکنان در مدت تعطیلات را نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال مس با بیان اینکه تمرینات تیم مس در تعطیلات نیم فصل به طور رسمی از روز شنبه آغاز شد، به برنامه‌های آماده‌سازی تیم اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نادر دست‌نشان پیش از شروع تمرین روز یکشنبه تیم مس گفت: خوشبختانه با تمرینات خوبی که پیش از شروع فصل داشتیم و همچنین تمرینات خوب در طول نیم فصل، بدن‌های بازیکنان ما در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، و برنامه اصلی ما در طول تمرینات نیم فصل بر این قرار دارد که نه تنها بدن‌های نفرات ما افت نداشته باشد که برای بازی‌های سنگین دور برگشت با آمادگی بیشتری روانه مسابقات شود.

سرمربی تیم فوتبال مس در رابطه با لیست ورودی و خروجی بازیکنان مس گفت: ما تا زمانی که بازیکنی را به طور قطعی جذب تیم نکنیم، هیچ بازیکنی را به عنوان خروجی نخواهیم داشت و نفرات تیم فصل طبق قرارداد خود بازیکن تیم هستند. در رابطه با جذب بازیکن جدید نیز همه می‌دانیم که جذب بازیکنان آماده وتاثیرگذار در نقل و انتقالات زمستانی بسیار سخت است چراکه این بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌ها به راحتی رضایت‌نامه آن‌ها را صادر نمی‌کنند ولی با این حال با چند بازیکن مد نظر خود مذاکره داشته‌ایم و منتظر وضعیت قرارداد نیم فصل اول آن‌ها با تیم‌های قبلی‌شان هستیم تا تکلیف جذب آن‌ها روشن شود.

دست‌نشان در رابطه با اردوی آماده‌سازی تیم گفت: سعی می‌کنیم اردو را در منطقه‌ای که از نظر آب و هوایی بهترین شرایط را داشته باشد برگزار کنیم و با توجه به استراحت تیم‌های لیگ برتری در این ایام، با برگزاری چند بازی تدارکاتی بسیار خوب با تیم‌های لیگ برتری، آمادگی تیم را از هر نظرحفظ کنیم.


محمد صالح
0
0
یکشنبه 2 دی ماه 1397 ساعت 16:22
من خیلی دوستدارم توی تیم استانم بازی کنم من اهل شهرستان راور هستم ومتولد18/8/82 شما میتوانید ازمن به عنوان یک دروازبان یا یک بازیکن خیلی سرعتی استفاده کنید من توی روستا بزرگ شدم وتیم های شهرستان به من خیلی پشنهاد بازی در تیم خودشان دادن امامن می خواهم توی تیم مس بازی کنم بخدا بامن تماس بگیرید قول میدهم شما ناراضی نشوید
سه‌شنبه 4 دی ماه 1397 ساعت 15:11
اقانادر ایشالا با حضور شما وکمک خدامس لیگ برتری میشه نادر امپراطور
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا