شماره‌ی خبر : ‌63506 | تعداد بازدید : 2152
چهارشنبه 28 آذر ماه 1397 ساعت 10:55

استقبال از شیربچه‌های تیم نونهالان مس/طلسمی که نونهالان شکستند

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان پس از کسب جواز صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر نونهالان کشور، شب گذشته در میان استقبال برخی از اعضای باشگاه و خانواده‌های خود به کرمان بازگشت.

استقبال از شیربچه‌های تیم نونهالان مس/طلسمی که نونهالان شکستند

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان پس از کسب جواز صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر نونهالان کشور، شب گذشته در میان استقبال برخی از اعضای باشگاه و خانواده‌های خود به کرمان بازگشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس نونهالان مس که با اقتدار و صدرنشینی در دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر این فصل، به دور دوم مسابقات صعود کرده بود، در این دور که در شیراز برگزار شد،با پیروزی برابر تیم‌های پدیده ساری و کیا تهران و تساوی برابر شهرداری رشت و خلیج فارس شیراز، در نهایت با کسب 8 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور نهایی این مسابقات شد.

نونهالان مس با انجام این صعود به طلسم چندین ساله ناکامی تیم‌های نونهال و نوجوان مس برای صعود از مرحله‌ی دوم رقابت‌ها پایان دادند و بعد از چندین سال به دور نهایی مسابقات صعود کردند.

این تیم شایسته در جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان درصدد است به طلسم تیم‌های پایه باشگاه مس برای رفتن به سکو و کسب جام قهرمانی نیز پایان دهد چراکه شایستگی این کار را در ساق‌های کوچک اما پرتوان خود ثابت کرده است.

از آخرین قهرمانی یکی از تیم‌های پایه مس درلیگ برتر نزدیک به 15 سال می‌گذرد که آخرین بار تیم جوانان مس در لیگ برتر کشوردر سال84 عنوان قهرمانی را کسب کرد. همچنین آخرین فتح جام تیم‌های پایه مس به لیگ برتر امیدهای مس در سال 93 برمی‌گردد که این تیم سوم شد و برروی سکو رفت و حالا باید منتظر کسب جامی دیگر از سوی نونهالان شایسته این فصل تیم مس برای باشگاه باشیم.

نفرات شایسته تیم نونهالان مس شامل: محمد صالح خالقی، ابولفضل شورآبادی، محمدرضا امیر زاده، امیر حسین زمان‌زاده، احسان چوبداری، احد رجایی، طاها ستایی، دانیال درانی، امیرمهدی یزدی زاده، سپهر روحی، کیان حصیبی، عرفان برزگر، صالح کدخدایی، پوریا براتی، مهدی احمدی، سهیل محمد علیزاده، محمد مهدی ابارقی، رضا جعفرسرحدی، نیما شمسی، امیر محمد ارچنگی، مهدی احمدی، عرفان برزگر، صالح خالقی، امیرحسین رحمانی، یاسین پورسلطانی و امیر محمد یزدانپناه می‌باشد.

کادر فنی این تیم متشکل از علیرضا ناظمی، سید محمد طاهر، علیرضا ودیعتی، عطا میرزاده، مهدی نظریه، مهدی سلطانی و سبحان درویش‌زاده می‌باشد.


مرتضی امیرزاده
0
0
شنبه 1 دی ماه 1397 ساعت 21:58
سلا م خدمت تمام کسانی که این تیم رو یاری کردن .کسی باورش نمیشد که این تیم حتی بتونه از مرحله گروهی بیاد بالا،ولی با زحمت های مربی اقای ودیعتی،ناظمی.و بقیه عزیزان تیم مس کرمان با افتخار به چهار تیم پایانی راه یافت...باتشکر از باشگاه مس
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز