شماره‌ی خبر : ‌623 | تعداد بازدید : 1976
سه‌شنبه 10 فروردین ماه 1395 ساعت 10:15

مربی تیم مس: قصد داشتیم مطمئن سه امتیاز را کسب کنیم

در این بازی بیشتر از هر چیزی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم و برای رسیدن به آن به صورت مطمئن حرکت می‌کردیم که خوشبختانه با گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساندیم انجام این کار برای ما به خوبی فراهم شد.

مربی تیم مس: قصد داشتیم مطمئن سه امتیاز را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی تیمش برابر آلمینیوم هرمزگان از نحوه‌ی کار شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

آرتا منهاجی که در این بازی در غیاب اکبر میثاقیان که برروی سکوها حاضر بود، به هدایت تیم مس پرداخت در رابطه با این بازی گفت: به هر شکل ما تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم خود داشتیم و درصدد بودیم که در اولین حضور اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی گام محکمی برداریم.

وی افزود: در این بازی بیشتر از هر چیزی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم و برای رسیدن به آن به صورت مطمئن حرکت می‌کردیم که خوشبختانه با گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساندیم انجام این کار برای ما به خوبی فراهم شد.

منهاجی با تمجید از بازی بازیکنان مس در این بازی گفت: بازیکنان ما یکی از روزهای بسیار خوب خود را پشت سر گذاشتند و ما علاوه بر دو گلی که به ثمر رساندیم این امکان را داشتیم که چند گل دیگر را هم به ثمر برسانیم ضمن اینکه در این بازی بازهم دچار مشکلات داوری شدیم و داور بازی گل صدرصد سالم ما را آفساید اعلام کرد که اگر این بی‌دقتی‌ها نبود با اختلاف بیشتری در این بازی برنده می‌شدیم.

مربی مس با اشاره به ادامه‌ی راه تیم خود گفت: ما کاری به نتایج بازی‌های دیگر نداریم و تنها برروی مسابقات خود و کسب سه امتیازهای خود در هفت بازی پیش رو تمرکز می‌کنیم و در تلاش هستیم با کسب نتایج لازم خود را به جایگاه صعود برسانیم. شرایط جدول خودش نشان می‌دهد که تیم‌های بالانشین چه فاصله‌ی نزدیکی به یکدیگر دارند و همین کافی است که یک اشتباه شرایط را برای هر تیمی به طور کلی تغییر دهد و ما سعی می‌کنیم تیمی که دچار اشتباه می‌شود اصلا مس کرمان نباشد و بازهم به صورت مطمئن سه امتیازها را کسب کنیم.


چهارشنبه 11 فروردین ماه 1395 ساعت 08:36
تیم مس بازی رو هجومی و زیبا آغاز کرد و بعد از زدن گل هم بسیار خوب و منطقی بازی رو اداره کرد امیدوارم همینطور در بازیهای بعدی ادامه بدن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا