شماره‌ی خبر : ‌601 | تعداد بازدید : 2383
پنج‌شنبه 27 اسفند ماه 1394 ساعت 19:33

نگاهی به نتایج تیم‌های مس در سال 94/ورزش کرمان در لباس نارنجی

تیم‌های مس در سال گذشته با نتایج خود برگ دیگری از ورزش کرمان را ورق زدند و با ثبت پیروزی و شکست‌های مختلف، خاطرات تلخ و شیرینی را نیز برای هواداران خود ثبت کردند.

نگاهی به نتایج تیم‌های مس در سال 94/ورزش کرمان در لباس نارنجی

تیم های ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان سال‌هاست که به عنوان تیم‌های اصلی ورزش کرمان در میادین مختلف بازی می‌کنند و سال گذشته نیز در غیاب بسیاری از نهادهایی که می‌توانستند در زمینه ورزش در استان کرمان باشگاه‌داری کنند، بازهم این تیم‌های باشگاه مس کرمان بودند که در کنار تیم‌هایی مثل فوتسال رسالت و والبیال بارز، به نوعی پرچمداران ورزش کرمان محسوب می‌شدند.

تیم‌های مس در سال گذشته با نتایج خود برگ دیگری از ورزش کرمان را ورق زدند و با ثبت پیروزی و شکست‌های مختلف، خاطرات تلخ و شیرینی را نیز برای هواداران خود ثبت کردند. در روزهای انتهایی سال 94 نگاهی می‌کنیم به نتایج و عملکرد تیم‌های مختلف باشگاه مس که به نوعی شاگرد اول و شاگرد تنها ورزش کرمان نیز شده است!

حاشیه های بازی ماشین‌سازی و مس/تلاش همگانی در داخل و خارج از زمین تبریز

تیم فوتبال بزرگسالان مس
تیم فوتبال مس کرمان نماد ورزش کرمان در همه‌ی سال‌های اخیر بوده است به نوعی که عملکرد ورزش کرمان را با نتایج این تیم محاسبه می‌کنند... از زمانی که تیم مس حضور در لیگ برتر را از دست داد، بر صورت ورزش کرمان زخمی وارد شده است که تا زمان برگشت این تیم به بازی‌های لیگ برتر نیز این زخم التیام نمی‌یابد. در ابتدای سال 94 بود که تیم فوتبال مس کرمان تا یک قدمی بازگشت به بازی‌های لیگ برتر نیز پیش رفت.... اوج گیری این تیم در اواخر سال 93 در ابتدای سال 94 نیز تداوم یافت و این تیم در نهایت موفق شد با قرار گرفتن در رده‌ی دوم بازی‌های گروه خود روانه‌ی بازی پلی‌اف شود آن‌هم در حالی که این تیم در دور رفت بازی‌های آن سال جزو تیم‌های سقوط کننده به لیگ دو بود و رسیدن این تیم به پلی‌اف یک دست‌آورد بزرگ محسوب می‌شد که در ابتدای سال 94 حاصل شد. مس در دور پلی‌آف نیز با وجود حاشیه‌سازی و هجمه‌ی سنگینی که علیه آن به راه افتاده بود بازهم موفق گام برداشت و در پلی‌اف اول خود موفق شد مس رفسنجان را از پیش رو بردارد. این تیم در نهایت در پلی‌آف دوم که در خرداد ماه امسال برگزار شد به نوعی قافیه را به همین هجمه‌ها و حاشیه‌ها باخت و با شکست برابر تیم لیگ برتری استقلال صنعتی از رسیدن به لیگ برتر بازماند. شکستی که البته تمام فوتبال ایران اعتقاد داشت در شرایط نابرابر اتفاق افتاده است و مس کرمان به عنوان یک تیم دسته اولی و با وجود قوانین خاص این رقابت ها در عدم استفاده از بازیکنان خارجی نمی بایست برابر این تیم لیگ برتری در پلی آف قرار می گرفت. اما داستان این تیم در لیگ یک سال 94 ادامه پیدا کرد و بعد از تغییر و تحولاتی که در باشگاه مس ایجاد شد، این تیم نیز با چهره و کادر فنی جدید کار خود را در بازی‌های لیگ یک این فصل آغاز کرد. بازی‌های لیگ دسته اول امسال با حضور 20 تیم از نقاط مختلف کشور، یکی از فرسایشی‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که تیم مس البته با شروع این بازی‌ها حرکت با ثباتی در بالای جدول گرفت و همواره خود را جزو یکی از تیم‌های مدعی صعود قرار داده است. مس در آستانه‌ی بازی های فوتبال لیگ یک در پایان سال 94 همچنان جزو یکی از مدعیان و بخت‌های اصلی صعود محسوب می‌شود و همه‌ی ورزش کرمان امیدوارند که در اردیبهشت ماه پیش رو، جشن صعود این تیم به لیگ برتر در کرمان برپا شود.

تساوی خانگی هندبال مس برابر کاشانی‌ها

تیم هندبال مس کرمان
هندبال کرمان همواره یکی از قطب‌های ورزش کشور بوده است و کرمانی‌ها همیشه در تاریخ هندبال کشور حرف برای گفتن داشته‌اند. سال‌هاست که این رشته‌ی ورزشی نیز در کرمان با حمایت باشگاه مس به حیات خود ادامه می‌دهد و تیم هندبال مس کرمان نیز در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور پررنگی دارد. هندبالیست‌های مس که در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر عنوان هفتمی را کسب کرده بودند، در این فصل از بازی‌های لیگ برتر بازی‌های خود را در دو دور پشت سر گذاشته‌اند. این تیم در دور اول بازی‌ها یکی از تیم‌های قدر گروه نشان داد و با پیروزی در تمامی بازی های دور رفت خود چهره‌ای بسیار مقتدر در این فصل از بازی‌های لیگ برتر از خود نشان داد. این تیم در نهایت به عنوان تیم دوم گروه راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر شد که تا آخرین روزهای سال 94 بازی‌های خود را در این مرحله پشت سر می‌گذارد و سال جدید را به امید صعود به دور نهایی رقابت ها آغاز می کند. تلاش هندبالیست‌های مس در این است که تا پایان سال 94 با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دور دوم صعود خود به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های لیگ برتر تثبیت کنند تا سال خوبی را برای هندبال مس رقم بزنند. در سال گذشته دو هندبالیست تیم مس در بازی‌های سنگین تیم ملی نیز حضور موفقی داشتند تا هندبال مس در سال گذشته چهره‌ی خوبی از خود ارایه کرده باشد.

استقبال از قهرمانان دوچرخه‌سواری باشگاه مس کرمان

دوچرخه‌سواری مس
یکی از بهترین سال‌های دوچرخه‌سواری کرمان توسط رکاب‌زنان مس رقم خورد و سال 94 محل درخشش تیم دوچرخه‌سواری مس در رقابت‌های لیگ برتر کشور بود. دوچرخه‌سواران مس در این سال با وجود آنکه از نظر هزینه کرد و مالی بسیار کمتر از رقیبان خود خرج کرده بودند اما از نظر نتیجه بسیار فراتر از آن‌ها کار کردند و در مجموع سه مرحله رقابت‌های پیست لیگ برتر، تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان بعد از تیم سپاهان اصفهان، در رده‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور قرار گرفت تا یکی از درخشان‌ترین نتایج تیم‌های ورزشی باشگاه مس را علی‌رغم همه‌ی محدودیت‌های خود ثبت کرده باشد. ضمن اینکه بخش اعظمی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی دورچرخه‌سواری کشورمان را نیز رکاب‌زنان مس تشکیل می‌دادند که در بازی‌های قهرمانی آسیا در ژاپن نیز در قالب تیم ملی نتایج بسیار خوبی را به نام خود ثبت کردند تا رکاب مسی‌ها از طلا باشد.

نایب قهرمانی دختران پینگ‌پنگ باز مس در لیگ برتر

تنیس روی میز بانوان
تیم تنیس روی میز بانوان مس کرمان در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر همواره به عنوان قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها بوده است. این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نیز جزو تیم‌های بالانشین و مدعی لیگ برتر بوده است و در پایان رقابت های لیگ برتر این فصل بعد از تیم اصفهانی به عنوان نایب قهرمانی بازی ها بسنده کردند. ب دختران تیم مس کرمان برروی میز نیز ورزش کرمان و مس را صاحب افتخاری شایسته کردند ضمن اینکه نباید درخشش تنسورهای دختر مس را در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی در سالی که گذشت نادیده گرفت.

پیروزی بسکتبال مس در آخرین گام دور گروهی

بسکتبال مس کرمان
تیم بسکتبال مس کرمان نیز در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تنها تیم حرفه‌ای بسکتبال استان کرمان محسوب می‌شد که در سطح بالای کشور به میدان رفت. این تیم نیز به دلیل برخی مشکلات مالی نتوانست در این فصل چهره‌ای قدرتمند را از خود ارایه دهد و با این حال با کسب چهار پیروزی در بازی های خود به دور پلی‌اف رقابت‌های لیگ یک راه یافت و در نهایت موفق شد سهمیه خود را در رقابت های لیگ دسته اول کشور حفظ کند تا چشم به روزهای بهتر در سال های آتی داشته باشد.

افتخار بزرگ برای امیدهای مس/پس از 20 سال امیدهای فوتبال کرمان روی سکو

تیم‌های فوتبال پایه مس
همانند سال گذشته بازهم باشگاه مس کرمان در هر چهار رده‌ی پایه یعنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها در سطح لیگ برتر صاحب تیم بود که این تیم‌ها نتایج خوبی را نیز برای خود به ثبت رساندند. در رده‌ی امیدهای لیگ برتر که تمامی باشگاه‌های صاحب‌نام فوتبال کشور نماینده دارند، تیم امید مس کرمان با نتایج بسیار خوب جزو تیم‌های بالانشین بوده است و موفق شد در پایان این بازی ها به رده سوم بازی ها برسد تا بعد از 20 سال یک تیم از رده سنی امید از استان کرمان در سطح اول کشور برروی سکو برود و افتخاری بزرگ توسط این تیم کسب شود. تیم جوانان مس کرمان نیز در رقابت‌های دشوار لیگ برتر جوانان جایگاه بسیار خوبی دارد و جزو 5 تیم نخست جدول محسوب می‌شود و نتایج این تیم نسبت به سال‌های قبل روند صعودی خوبی داشته است. تیم نوجوانان مس با اقتدار تمام از گروه خود در مرحله‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده است و هرچند موفق نشد در دور بعد جواز حضور در دور نهایی بازی ها را کسب کند اما تیم نوجوانان مس نیز تیم باشخصیت و خوب از خود نشان داد که نظر مثبت کارشناسان را جلب کرد. نونهالان مس نیز علی‌رغم نتایج خوبی که کسب کردند موفق به صعود از گروه خود نشدند و به سومی در جدول دور گروهی رضایت دادند. به طور کلی تیم‌های پایه مس در سال 94 روند خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی را در کارنامه ثبت کردند. و چندین نفر از بازیکنان این تیم ها به اردوی تیم ملی در سال گذشته دعوت شدند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو