شماره‌ی خبر : ‌570 | تعداد بازدید : 1431
دوشنبه 17 اسفند ماه 1394 ساعت 00:32

سرپرست مس: آمادگی خوبی برای دربی مسی‌ها داریم

در بازی روز دوشنبه که به شکلی دربی کرمانی‌ها لقب گرفته است در مقابل تیم فوتبال رفسنجان در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم.

سرپرست مس: آمادگی خوبی برای دربی مسی‌ها داریم

احمد نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ما در مقابل تیم ماشین‌سازی چند بازیکن خوب از جمله فرزاد حسین‌خانی، هادی رکابی و سید عبدالله حسینی را با توجه به غیبت در اختیار نداشتیم و همین امر سبب شد فقط یک امتیاز از تیم تبریزی کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان بیان کرد: در بازی روز دوشنبه که به شکلی دربی کرمانی‌ها لقب گرفته است در مقابل تیم فوتبال رفسنجان در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم.

وی افزود: با توجه به باخت فجر سپاسی و صعود تیم ما به رده سوم با کسب یک امتیاز از حریف، روحیه خوبی بر تیم حاکم است و امیدواریم در بازی آینده هم پیروز میدان شویم.

نخعی با بیان اینکه هواداران همیشه ما را همراهی و حمایت کردند، عنوان کرد: امیدواریم در 10 بازی باقیمانده و با توجه به حساسیت بازی‌ها در هفته‌ آخر هواداران مانند گذشته حمایت‌های بیشتری از تیم داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: حضور هواداران در ورزشگاه سبب قوت قلب بازیکنان تیم فوتبال مس می‌شود و امیدواریم هواداران و فوتبال دوستان این نعمت را از ما دریغ نکنند.

نخعی ادامه داد: با حمایت و غیرت هواداران کرمانی صعود به لیگ برتر دور از دسترس نیست و امیدواریم جشن صعود به لیگ برتر را در پایان فصل داشته باشیم.

وی گفت: در بازی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان جز سیدعبدالله حسینی که در بازی مقابل نساجی مازندران مصدوم شد هیچ مصدومی نداریم.

نخعی افزود: بازی و نتایج آن قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به وضعیت روحی و روانی خوبی که داریم امیدواریم نتیجه این بازی به سود ما رقم بخورد و با برد ما همراه شود.

به گزارش فارس، بازی مس کرمان با مس رفسنجان عصر روز دوشنبه 17 اسفند ماه ساعت 15 در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.


دوشنبه 17 اسفند ماه 1394 ساعت 07:03
ایشالا با یه بازی خوب یه برد دلچسب رو امروز رقم میزنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا