شماره‌ی خبر : ‌53491 | تعداد بازدید : 1329
شنبه 24 آذر ماه 1397 ساعت 17:06

بادران تهران1-1مس کرمان/مس با دست پر نیم فصل را تمام کرد

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی پایانی رقابت‌های نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، با گل دقیقه‌ی 88 مهدی تیکدری به یک امتیاز سخت و با ارزش در تهران و برابر بادران دست یافت.

بادران تهران1-1مس کرمان/مس با دست پر نیم فصل را تمام کرد

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی پایانی رقابت‌های نیم  فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، با گل دقیقه‌ی 88 مهدی تیکدری به  یک امتیاز سخت و با ارزش در تهران و برابر بادران دست یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان در هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، مسی‌های شهر کرمان در ورزشگاه کارگران تهران و برابر نزدیک به هزار تماشاگر که عمدتا هواداران مس کرمان بودند، به مصاف بادران رفتند.

نادر دست‌نشان در این بازی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد, میلاد باقری, محمدحسین حیدری, محمدوحید اسماعیل بیگی, محمد پورمحمد, فرزاد حسینخانی, امین جهان کهن, مهرداد قنبری, امیر زلیکانی, مهدی تیکدری و حمید کاظمی به میدان فرستاد.

مطابق انتظارها حدال دو تیم مدعی این فصل لیگ یک پرسرعت آغاز شد و مس کرمان با ضربه حمید کاظمی این موقعیت را داشت که در دقیقه دو بازی حتی به شکلی سریع به گل برسد که دروازه‌بان بادران مانع این کار شد.

در ادامه اولین موقعیت جدی  میزبان در دقیقه‌ی 7 بازی برای بادران تبدیل به گل شد. برروی یک ارسال بلند به محوطه جریمه مس، مجتبی محبوب مجاز بازیکن سابق تیم مس، برروی تعلل مدافعان این تیم، با ضربه سر دروازه کرمانی‌ها را باز کرد تا بازی یک بر صفر به سود بادران شود.

این گل به نوعی آب سردی بر پیکره تیم مس بود که دروازه‌ی خود را خیلی زود باز شده دید و پس از این گل مدت زمانی لازم بود تا مس به شرایط ایده‌ال ذهنی خود بازگردد.

تیم مس هرچند در نیمه‌ی اول برای جبران گل تساوی حملاتی انجام داد اما در نهایت 45 دقیقه‌ی اول با برتری یک بر صفر بادران به پایان رسید.

اما در نیمه‌ی دوم مس با تمرکزی بیشتر وارد زمین شد و با حمله خطرناک تیکدری در دقیقه‌ی46 نشان داد که برای جبران گل خورده با برنامه وارد زمین شده است.

هرچند حریف نیز همچنان گوشه چشمی به دروازه‌ی مس داشت اما در چند موقعیت شهدادنژاد راه دروازه‌ی مس را برروی توپ‌های این تیم بسته نگه داشت.

در دقیقه‌ی 61 شروین بزرگ به جای امیر زلیکانی برای مس به میدان آمد تا حملات مس با پشتوانه‌ی بیشتری انجام شود.

در دقیقه‌ی 75 مهرداد قنبری می‌توانست گل تساوی را برای مس به ثمر برساند که بازهم درخشش دروازه‌بان بادران مانع این اتفاق شد.

فرشید علوی نیز در دقیقه‌ی 78 بازی جانشین وحید اسماعیل‌بیگی شد تا همچنان سرعت حملات مس در نیمه‌ی دوم افزایش داشته باشد.

در دقیقه‌ی 80 بازی فشار حملات مس در آستانه‌ی اثربخشی بود اما ضربه‌ی پورمحمد با بدشانسی محض کرمانی‌ها به تیر دروازه‌ی بادران خورد تا بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند اما فشار حملات مس در دقایق پایانی همچنان برروی دروازه‌ی حریف ادامه داشت.

پس از اینکه ضربه سر شروین بزرگ در دقیقه‌ی 85 بازهم با بدشانسی برای مس گل نشد و میلاد محمدی نیز در این دقیقه جانشین حمید کاظمی شد، در نهایت در دقیقه‌ی 88 بازی قفل دروازه‌ی بادران توسط مهدی تیکدری برای مس شکسته شد.

برروی حرکت دیدنی میلاد محمدی و ارسال دقیق شروین بزرگ، توپ به تیکدری رسید تا این بازیکن با ضربه ای فنی و آکروباتیک گل تساوی را برای مس کرمان به ثمر برساند و بازی یک بر یک شود.

با این گل دقیقه‌ی پایانی، نتیجه بازی در نهایت با همان حساب یک بر یک به اتمام رسید تا مس کرمان از پانزده بازی دور رفت 28 امتیازی شود و با یک پله صعود نسبت به هفته‌ی قبل در رده‌ی سوم جدول دور رفت بازی‌ها را به اتمام برساند.

برنامه‌ی دقیق بازی‌های دور برگشت هنوز از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است و اگر قرعه‌کشی مجددی برای این مسابقات صورت نگیرد، بر طبق صحبت‌های غیررسمی مس باید روز 18دی در ماهشهر به مصاف شهرداری این شهر برود.


یکشنبه 25 آذر ماه 1397 ساعت 08:09
واقعیت این است که بعد از بازی مس با سپاهان تیم مس افت شدیدی داشته که باید تا شروع بازیها بررسی و دلایل آن پیدا و رفع گردد شاید یکی از دلایل آن صحبت های تیمهای لیگ برتری با بعضی بازیکنان و افت شدید آنها باشد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا