شماره‌ی خبر : ‌53490 | تعداد بازدید : 891
شنبه 24 آذر ماه 1397 ساعت 10:45

آرزوی موفقیت کارلوس کیروش برای تیم فوتبال مس کرمان

کارلوس کیروش برای تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آرزوی موفقیت کرد و جای تیم فوتبال مس کرمان را با وجود سابقه و امکانات خوب خود، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خالی دانست.

آرزوی موفقیت کارلوس کیروش برای تیم فوتبال مس کرمان

روز گذشته تیم فوتبال مس کرمان پس از رسیدن به تهران برای انجام بازی این هفته‌ی خود برابر بادران تهران، در هتل المپیک تهران مستقر شد که پس از استقرار در این هتل، کادر فنی و اعضای این تیم با کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار و گفت و گویی نیز داشتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان کیروش در دیدار با نادر دست‌نشان و سایر اعضای تیم فوتبال مس، پس از اطلاع از آخرین وضعیت تیم فوتبال مس در لیگ یک و سابقه‌ی این تیم در مسابقات لیگ برتر، برای تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آرزوی موفقیت کرد و جای تیم فوتبال مس کرمان را با وجود سابقه و امکانات خوب خود، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خالی دانست.

اعضای کادر فنی تیم مس کرمان عصر دیروز نیز با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جم را در کنار اوسیانو کروز دستیار کیروش در تیم ملی از نزدیک مشاهده کردند.

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 14 امروز در ورزشگاه کارگران تهران، در آخرین هفته از بازی‌های دور رفت لیگ یک این فصل، به مصاف بادران تهران خواهد رفت.

با توجه به عدم پخش مستقیم این بازی، هواداران مس می‌توانند جریان این بازی را به صورت لحظه به لحظه از طریق کانال رسمی تلگرامی باشگاه مس کرمان به آدرس mesfc@ دنبال نمائید.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا