شماره‌ی خبر : ‌53485 | تعداد بازدید : 668
چهارشنبه 21 آذر ماه 1397 ساعت 13:43

پنجمین مصاف مس و بادران/باد بادران برای پرچم مس

تیم‌های فوتبال مس کرمان و بادران تهران در حالی روز شنبه در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ یک به مصاف هم میروند که تاکنون چهار بار برابر هم به طور رسمی در بازی‌های لیگ یک به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن یک برد برای مس، یک برد برای بادران و دو تساوی بوده اس

پنجمین مصاف مس و بادران/باد بادران برای پرچم مس

تیم‌های فوتبال مس کرمان و بادران تهران در حالی روز شنبه در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ یک به مصاف هم میروند که تاکنون چهار بار برابر هم به طور رسمی در بازی‌های لیگ یک به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن یک برد برای مس، یک برد برای بادران و دو تساوی بوده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان اولین بازی دو تیم در دور رفت لیگ 96-97 در تهران برگزار شد که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و مهدی دغاغله زننده تک گل مس در این بازی بود. در بازی برگشت تیم مس با تک گل مجتبی محبوب مجاز که در این فصل در بادران توپ می‌زند، به پیروزی رسید.

در فصل 96-97 بازی دو تیم در تهران با گل دقایق پایانی تیم بادران یک بر صفر به سود این تیم تمام شد و بازی برگشت دو تیم نیز در کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم بادران که همینک از 14 بازی خود 5 برد، 5 تساوی و 4 شکست را در کارنامه ثبت کرده است، با 20 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم با وجود اینکه رتبه چندان خوبی در جدول ندارد و از مدعیان صعود فاصله قابل توجهی دارد، اما تیمی پر از بازیکنان شاخص محسوب می‌شود.

مجتبی روشنگر، میثم مجیدی، مسعود حق جو، اویس کردجهان، شهاب کرمی، محسن زامهران و... بخشی از بازیکنان شاخص این تیم محسوب می‌شوند.

نکته جالب در رابطه با تیم بادران این فصل اینکه، این تیم تعداد زیادی از بازیکنان فصول قبل مس را در ترکیب و لیست خود جای داده است و از همین رو بخش زیادی از نفرات این تیم برای هواداران مس شناخته شده هستند.

کریم اسلامی، مجتبی محبوب‌مجاز، محمد علی اکبرخواه، کیانوش میرزایی و علی اکبر فرهنگ بازیکنان سال‌های قبل تیم مس کرمان هستند که در این فصل با لباس بادران به میدان رفته‌اند.

این تیم در حالی که به عنوان یکی از تیم‌های پرخرج فصل نقل وانتقالات لیگ یک محسوب می‌شد، در ادامه فصل با مشکلات مالی مواجه شد تا جایی که مهدی پاشازاده سرمربی این تیم نیز به همین دلایل نیمکت این تیم را ترک کرد و پس از عدم توافق بادران با ویسی در یک ماجرای پرحاشیه، فرشید استحقاری هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

بادران در 8 بازی خانگی این فصل خود 4پیروزی، 2 مساوی و 2 شکست را ثبت کرده است که این موضوع نشان می‌دهد بادران می‌تواند باد امتیاز این بازی را بر پرچم مس بی‌اندازد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو