شماره‌ی خبر : ‌53481 | تعداد بازدید : 551
چهارشنبه 21 آذر ماه 1397 ساعت 08:46

4 اشتباه اثرگذار داوری علیه مس در نیم فصل اول با تائید کارشناسان!مس بیشتر متضرر تا منتفع

با توجه به کارشناسی‌های رسمی انجام شده دربرنامه تلویزیونی لیگ یک در رابطه با داوران که البته سعی بر آن دارد که بیشتر در جهت صحه گذاشتن بر سوت‌های داوران تلاش کند، مشخص شد که 4 اشتباه اثرگذار داوری در بازی‌های نیم فصل اول لیگ یک برای مس رخ داده است.

4 اشتباه اثرگذار داوری علیه مس در نیم فصل اول با تائید کارشناسان!مس بیشتر متضرر تا منتفع

در آستانه اتمام نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور، برآیند کلی از داوری‌های لیگ یک در دور رفت نشان می‌دهد که وضعیت قضاوت‌ها در این لیگ همانند سال‌های قبل همچنان در سطح نامطلوبی به سر می‌برد و کمیته‌ی داوران هنوز نتوانسته سطح این قضاوت‌ها را بهبود ببخشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان با توجه به کارشناسی‌های رسمی انجام شده دربرنامه تلویزیونی لیگ یک در رابطه با داوران که البته سعی بر آن دارد که بیشتر در جهت صحه گذاشتن بر سوت‌های داوران تلاش کند، مشخص شد که 4 اشتباه اثرگذار داوری در بازی‌های نیم فصل اول لیگ یک برای مس رخ داده است.

این درحالی است که میزان سود مس از اشتباهات داوری در نیم فصل اول بسیار کمتر از این بوده است و همینکه برای مس در طول 14  بازی دور رفت حتی یک پنالتی هم اعلام نشد می‌تواند این موضوع را به خوبی تائید نماید.

مس در حالی خود را در جمع بالانشینان جدول جای داده است که اگر اشتباهات داوری در بازی‌های مهم این فصل تیم نبود، چه بسا مس با اقتدار همینک در صدر جدول قرار داشت.

اولین اشتباه تاثیرگذار داوری در بازی‌های این فصل مس که به تائید کارشناسان نیز رسید به بازی پنجم این تیم و رقابت حساس با شاهین بوشهر برمی‌گردد که وحید صالحی داور این بازی پنالتی واضح برروی سجاد حیدری را اعلام نکرد.

دومین اشتباه داوری که در کارشناسی برنامه لیگ یک تائید شد و در نتیجه مس می‌توانست اثرگذار باشد در بازی ششم این فصل برابر نود ارومیه بود که میثم حیدری داور مسابقه بازیکن حریف را با کارت قرمز اخراج کرد اما در تصمیمی عجیب کارت قرمز خود را پس از اخراج بازیکن تیم نود با کارت زرد عوض کرد!

سومین اشتباه اثرگذار داوری در نتیجه بازی مس توسط حسین زرگر داور بازی مس و سرخپوشان رخ داد که با یک تصمیم غلط، آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان تیم مس را از زمین اخراج کرد. ضمن اینکه تصاویر تلویزیونی در این بازی آفساید و یا عدم آفساید گل اول تیم سرخپوشان را نشان نمی‌داد.

و سرانجام در چهارمین تصمیم اثرگذار در نتایج مس، بازهم وحید صالحی مرتکب شد و این بار در بازی مس و شهرداری تبریز به اشتباه گل صحیح تیم مس را مردود اعلام کرد که اشتباه داوری در مردود کردن گل مس به تائید کارشناسان رسید.

این اشتباهات تاثیرگذار و تائید شده از سوی کارشناسان در حالی رخ می‌دهد که در بسیاری از بازی‌های دیگر تیم مس، سوت‌های پرتعداد اشتباه در اعلام توپ‌های پنجاه به پنجاه و همچنین اعلام خطاهای معمولی میانه زمین به سود حریفان در بسیاری از بازیها موجب اعتراض عوامل تیم مس شده بود.

همچنین در برخی از صحنه‌های دیگر که کارشناسان امر داوری صحت سوت‌ها را تائید کردند، این امکان بود که با دیده‌ی تردید به این تائید نگاه کرد...

بهرشکل با حساس شدن بازی‌ها در نیم فصل دوم این امیدواری وجود دارد که قضاوت داوران برای تمامی تیم‌های لیگ یک به گونه‌ای باشد که اشتباهات داوری خصوصا اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه بازی به حداقل خود برسد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز