شماره‌ی خبر : ‌479 | تعداد بازدید : 2780
یکشنبه 18 بهمن ماه 1394 ساعت 12:09

چمن ورزشگاه باهنر روز به روز بدتر از دیروز!

در حالی که اداره‌ی این ورزشگاه خارج از حوزه وظایف باشگاه مس می‌باشد و در حالی که باشگاه مس برای برگزاری بازی های خود در آن مبلغ قابل توجهی را نیز پرداخت می‌کند، اماامکانات این ورزشگاه که در راس آن چمن این مجموعه قرار دارد، روز به روزبا افت مواجه است.

چمن ورزشگاه باهنر روز به روز بدتر از دیروز!

در حالی که رقیبان و شهرهای دیگر مسلما خیلی امکانات و ابزار را برای موفقیت و صعود تیم فوتبال مس کرمان، در اختیار ما قرار نمی‌دهند، بسیار تلخ و گزنده است که در سرزمین خودی نیز ما امکانات بهتر را از خودمان دریغ کنیم تا راه رسیدن به موفقیت را برای خود ناهموار سازیم...

ناهموار دقیقا شبیه به آنچه که چمن ورزشگاه باهنر روز به روز بیشتر به آن مبتلا می‌شود و ظاهرا همتی هم که آن را با دست توانای خود صاف کند وجود ندارد!

در حالی که اداره‌ی این ورزشگاه خارج از حوزه وظایف باشگاه مس می‌باشد و در حالی که باشگاه مس برای برگزاری بازی های خود در آن مبلغ قابل توجهی را نیز به عنوان اجاره پرداخت می‌کند، اما امکانات این ورزشگاه که در راس آن چمن این مجموعه قرار دارد، روز به روز با افت کیفی مواجه می‌شود تا جایی که حتی راه رفتن برروی آن نیز دشوار می‌شود.

بهرشکل سبک بازی مس به خصوص در بازی‌های خانگی اجرای کار برروی زمین است و این چمن مهمترین رقیب مس در بازی‌های خانگی محسوب می‌شود که غلبه بر آن بسیار مشکل است.

این ناهمواری‌ها به خصوص در دورن محوطه‌های جریمه در بدترین شکل ممکن به سر می‌برد و این کار گلزنی را برای مهاجمان به شدت سخت می‌کند چراکه کنترل توپ و زدن ضربه به ان در سختترین شرایط خود قرار می‌گیرد.

متاسفانه در زمانی که تیم مس از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد نیز همین چمن یکی از مهمترین عوامل این اتفاق تلخ بود چراکه سبب می‌شد مس کمترین بهره را از بازی‌های خانگی خود ببرد... با این تجربه تلخ چرا همچنان اصرار داریم که از یک سوراخ صد بار گزیده شویم مشخص نیست...

اما با وجود وضعیت اسفناک چمن ورزشگاه باهنر، خبر خوب برای فوتبال استان، جوانه زدن چمن‌های ورزشگاه سی هزار نفری شهدای مس کرمان است...

چمن این ورزشگاه که با امکانات زیر ساختی خود و با جدیدترین شیوه‌های علمی و فناوری کشاورزی مورد کشت قرار گرفته است، شروع به جوانه زدن کرده است و به زودی شاهد زمین سبز ورزشگاه شهدای مس خواهیم بود.

در بازدیدی که مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان از این پروژه انجام داد و صحبت‌هایی که با مدیر اجرایی این پروژه انجام گرفت، از روند ساخت این ورزشگاه بیشتر کسب اطلاع شد.

مجموعه به مراحل جزئی‌تر ساخت خود وارد شده است و کاشی‌گذاری و تکمیل راهروهای پروژه،بعد از اتمام بنای کلی ساختمان آغاز شده است.

درست از همین امروز مرحله‌ی گذاشتن سقف ورزشگاه آغاز خواهد شد و بخش ورودی‌های ورزشگاه و نصب آسانسورهای آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

موضوعی که کار افتتاح پروژه را به تعویق انداخت، اتفاقی است که جنبه‌ی حقوقی پیدا کرده است و مراحل دادرسی آن و دریافت خسارت آن نیز در حال انجام است. پیمانکار سابق پروژه با اشتباهات محاسباتی در نصب سکوی تماشاگران، مشکلاتی ایجاد کرد که سبب گردید این سکوها غیرقابل استفاده گردند. بخشی از این سکوها نیاز به جمع‌آوری و نصب مجدد دارند و این پروژه‌ای هزینه‌بر و زمان‌بر می‌باشد که البته رسیدگی حقوقی در دادگاه به عملکرد پیمانکار سابق در حال انجام است. اگر این اتفاق برای سکوهای ورزشگاه مس رخ نداده بود شاید در دهه‌ی فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه می‌بودیم ولی با این اتفاق حداقل یک سال دیگر باید منتظر تکمیل این ورزشگاه باشیم.

روند جمع‌آوری سکوهای گذاشته شده‌ی ورزشگاه و جایگزینی آن‌ها در عکس بالا قابل مشاهده است.


مهدی نامجو
4
5
یکشنبه 18 بهمن ماه 1394 ساعت 14:43
بنام خدا در خصوص بازیهای تیم مس در استادیوم شهید باهنر کرمان خوب است که تمام مردم کرمان اینقدر عاقل و بالغ هستن که از این حرفها گوششان پر است مگر تیم مس که در استادیوم باهنر به لیگ برتر صعود کرد که الان باید در این استادیوم که مورد تایید ناظرین و نمایندگان فدراسیون و اسیا می باشد به لیگ برتر صعود کند اگر نمی دانید بدانید که تیم مس در استادیوم چمن کیانی که نیمی از ان خاکی بود به لیگ برتر رفت و بگویچ می داند که در رفسنجان در چه زمینی تیم مس رفسنجان بازی میکرده که الان مدعی چمن صاف مانند ایینه را دارد . مگر هفته قبل مس در بوشهر نباخت در زمینی که 70 درصد ان خاکی است تیم بوشهر باید بگوید چون در زمین خاکی بازی کردم یک بر صفر مس را بردم اگر کامل چمن و صاف بود 10 گل به مس میزدم چرا زحمات دیگران را تخریب و ندیده میگیرید . بله مس اگر بدهیهای استفاده از استادیوم را پرداخت کند استادیوم از این هم بهتر میشود ولی چه فایده مگر چمن بازی میکند وقتی بازیکن از دو قدمی توپ را با تمام قدرت به شکم دروازه بان تیم حریف یا به بیرون میزند زمین خراب است نه کیفیت بازیکنان پایین است فکری به حال ان کنید نه استادیوم را تخریب کنید لطفا این متن را در سایت قرار دهید اگر قرار نگیرد مشخص است که روی هوا حرف میزنید و من برای روشن شدن اذهان عموم مجبورم در کلیه روزنامه ها این مطلب را به چاپ برسانم تا همه چیز روشن شود با احترام
یکشنبه 18 بهمن ماه 1394 ساعت 19:35
کلا ما عادت نکردیم یه کاری رو درست انجام بدیم همیشه تو پروژه ها یه ایرادی باید باشه یه جای تاسف هم واسه زمین باهنر صد در صد یکی از شاخصه های موفقیت یه تیم اول زمینه
پرسام امینی
0
4
یکشنبه 18 بهمن ماه 1394 ساعت 23:22
امیدوارم از طراحی استادیوم ها در گذشته درس گرفته باشیم و به همه هواداران احترام بگذاریم و کل مجموعه سرپوشیده باشه نه فقط یک قسمت که ازنظر طراحی هم منسوخ شده است.از همه زحمتکشان که در ساخت استادیوم زحمت می کشند سپاسگزارم.
دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 ساعت 07:32
واقعا همینطور هست .. من از نزدیک چمن ورزشگاه رو دیدم واقعا افتضاح هست واین خیلی بده برای تیم بزرگی مانند مس که دراین ورزشگاه بازی میکنه باور کنید اگر مس در ورزشگاه سلیمی کیا بازی کنه به مراتب بهتر از این ورزشگاه هست
دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 ساعت 22:06
خواهشمندم با این حرفها به شخصیت یک گروه کامل که شبانه روز برای این زمین تلاش میکنند توهین نکنید این زمین با وجود بدهی سنگین مس در بهترین حالت ممکن نگهداری شده آیا ما هم مانند صدا سیما باید رفتار کنیم هرگز .قبل از این جور تخریب ها لطفا از بازرسین و تیمهای حریف هم درباره زمین پرس و جو کنید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز