شماره‌ی خبر : ‌477 | تعداد بازدید : 1294
یکشنبه 18 بهمن ماه 1394 ساعت 11:22

مورد عجیب برای جوانان مس در آبادان/عذرخواهی ناظر داوری به خاطر تصمیمات داور!!

در عجیب‌ترین صحنه‌ی این بازی مدافع مس در دقیقه‌ی نود بازی یک پاس رو به عقب به مدافع تیم خود می‌دهد اما مهاجم تیم نفت علیرضا آرتا بازیکن تیم مس را به نوعی درو می‌کند تا با یک خطای واضح توپ را از او بگیرد و با دروازه‌ی مس تک به تک شود.

مورد عجیب برای جوانان مس در آبادان/عذرخواهی ناظر داوری به خاطر تصمیمات داور!!

در حالی که همین چند روز پیش تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در بازی خود برابر صنعت نفت در آبادان با مشکلات و اشتباهات بزرگ داوری روبرو شد، همین اتفاق برای تیم فوتبال جوانان مس نیز دقیقا تکرار شد!!

در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان فوتبال کشور، تیم مس کرمان در آبادان میهمان تیم نفت بود. در این بازی هرچند جوانان مس به یک گل رسیدند اما سوت‌های داور مسابقه از همان ابتدا به شدت به ضرر تیم مس نواخته می‌شد اما در 15 دقیقه‌ی پایانی بازی در حالی که دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود ادامه می‌دادند، کلکسیونی از اشتباهات عجیب از سمت داور رخ داد...

در عجیب‌ترین صحنه‌ی این بازی مدافع مس در دقیقه‌ی نود بازی یک پاس رو به عقب به مدافع تیم خود می‌دهد اما مهاجم تیم نفت علیرضا آرتا بازیکن تیم مس را به نوعی درو می‌کند تا با یک خطای واضح توپ را از او بگیرد و با دروازه‌ی مس تک به تک شود و در این دقیقه گل دوم تیم خود را به ثمر برساند... در حالی که حتی مهاجم تیم نفت نیز باور نمی‌کرد داور خطای او را اعلام نکرده باشد!! تیم نفت با همین گل برنده‌ی بازی می‌شود.

این اتفاق که با اعتراض شدید کادر تیم مس همراه می‌شود، با واکنش جالب ناظر داوری این بازی نیز همراه می‌شود، او به آقای موذن‌زاده سرپرست تیم مس به صراحت می‌گوید که خطای واضح را در گل دوم تیم نفت دیده است و از بابت اشتباه داور از تیم مس عذرخواهی می‌کند و این موضوع را قطعا به مقامات کمیته‌ی داوران گزارش خواهد کرد.

البته رخ دادن اشتباهات داوری به خصوص در هفته‌های اخیر اصلا موضوع جدیدی برای تیم‌های فوتبال مس نیست و در بازی‌های اخیر تیم‌های فوتبال مختلف مس به خصوص در لیگ یک بزرگسالان کشور، این تیم‌ها از ناحیه داوری با اشتباهات عدیده متضرر شده‌اند که در این زمینه باشگاه مس با مستندات خود با فدراسون فوتبال نیز در حال مکاتبه است تا داوران بازی‌های مس دقت بیشتری بر کار خود در بازی‌های مس داشته باشند.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان با این شکست 20 امتیازی باقی ماند و در رده‌ی ششم جدول لیگ برتر جوانان قرار گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو