شماره‌ی خبر : ‌476 | تعداد بازدید : 1631
شنبه 17 بهمن ماه 1394 ساعت 10:50

تداوم داوری‌های ضعیف در لیگ یک و ادامه اعلام پنالتی‌های مشکوک برای تیم خاص!

بازهم در این برنامه‌ی تلویزیونی که به پوشش بازی های لیگ دسته اول می‌پردازد، مشخص شد که داوران در بازی‌های مختلف اشتباهات بزرگ و عجیبی داشته‌اند و گاه در یک بازی سه پنالتی مسلم و واضح را اعلام نکرده‌اند و در ساده‌ترین تصمیمات نیز دچار اشتباه شده‌اند.

تداوم داوری‌های ضعیف در لیگ یک و ادامه اعلام پنالتی‌های مشکوک برای تیم خاص!

متاسفانه داوری‌ها در لیگ یک فوتبال کشور همچنان با اشتباهات بسیار زیاد در هر هفته ادامه دارد تا جایی که صدای کارشناسان داوری را نیز در آورده است!

در حالی که در برنامه‌ی هفته‌ی قبل لیگ یک که از شبکه‌ی ورزش به روی آنتن می‌رود، مشخص شد در بازی‌های هفته‌ی بیست و سوم لیگ آزادگان، داوران اشتباهات تاثیرگذار زیادی در هر بازی مرتکب شده‌اند، این اتفاق در هفته‌ی بیست و چهارم لیگ یک نیز تداوم داشته است.

بازهم در این برنامه‌ی تلویزیونی که به پوشش بازی های لیگ دسته اول می‌پردازد، مشخص شد که داوران در بازی‌های مختلف اشتباهات بزرگ و عجیبی داشته‌اند و گاه در یک بازی سه پنالتی مسلم و واضح را اعلام نکرده‌اند و در ساده‌ترین تصمیمات نیز دچار اشتباه شده‌اند و به طور میانگین در هر بازی یک اشتباه بزرگ رخ داده است...

این مسئله سبب شد که آقای غیاثی کارشناس داوری این برنامه، قضاوت‌های لیگ یک را بسیار ضعیف ارزیابی کند و همین نکته نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال باید برای داوری‌ها در لیگ یک، فکر اساسی بردارد و تداوم این اشتباهات می‌تواند در لیگ پرفشار این فصل، لطمات جدی به تیم‌های حاضر در آن بزند.

در کنار تداوم اشتباهات داوری یک نکته‌ی دیگر نیز در لیگ تداوم داشت و آن اعلام پنالتی‌های مشکوک به سود یک تیم خاص است!! که در بازی این هفته‌ی آن‌ها نیز رخ داد و در حالی که داوران از اعلام بسیاری از پنالتی‌های واضح چشم پوشی می‌کردند، بازهم در بازی این تیم، داور یک پنالتی که به اعتقاد کارشناس برنامه پنالتی هم نبود، به سود این تیم اعلام کرد که البته تبدیل به گل نشد... این اعلام پنالتی‌های مشکوک در اکثر بازی‌های این تیم در حال تداوم است و همین چند روز پیش و قبل از بازی این هفته‌ی این تیم خاص نوشته بودیم که عمده‌ی تمرینات این تیم نیز بر پنالتی زدن می‌چرخد!!

در حالی که کارشناسان و صحنه‌های تلویزیونی کاملا بر این نکته صحه می‌گذارد که پنالتی‌های اعلام شده برای این تیم عمدتا اشتباه بوده است، که تیم فوتبال مس کرمان سال قبل به خاطر تصمیمات داوری که عمدتا درست هم به سود مس اتخاذ می‌شد، یکی از بزرگترین جنجال‌های فوتبال کشور را متحمل شد!! اما برای این تیم که اکثر اشتباهات بزرگ داوری به سود این تیم رخ می‌دهد، هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و مقامات فدراسیون فوتبال نیز همانند صحبت تاریخی‌شان علیه تیم مس،از ساز و کار سقوط این تیم صحبت نمی‌کنند!!!!‍!

جالب‌تر اینکه برنامه‌ی لیگ یک با وجود اینکه اشتباهات عدیده‌ی داوری در این هفته را به تصویر کشید، از صحنه‌های مشکوک داوری در بازی مس و ایرانجوان چشم پوشید و گل تیم مس که آفساید اعلام شد و همچنین دو صحنه‌ی مشکوک پنالتی برای مس را به تصویر نکشید...

فدراسیون فوتبال باید فکری اساسی برای داوری‌های لیگ یک که جای شک و شبهه را برای همگان باز گذاشته است بردارد.


شنبه 17 بهمن ماه 1394 ساعت 14:57
وقتی صدا و سیمای کرمان نمیاد اهمیت بده، انتظار دارین ... اهمیت بدن!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز