شماره‌ی خبر : ‌473 | تعداد بازدید : 1283
شنبه 17 بهمن ماه 1394 ساعت 09:37

با تساوی برابر ذوب‌آهن؛ نونهالان مس از صعود بازماندند

نونهالان مس که برای قرار گرفتن در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی گروه خود، نیاز به سه امتیاز بازی با تیم صدرنشین گروه یعنی ذوب‌آهن اصفهان داشتند، در کرمان برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با تساوی برابر ذوب‌آهن؛ نونهالان مس از صعود بازماندند

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان با کسب نتیجه‌ی تساوی برابر ذوب‌آهن اصفهان از صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور بازماند.

نونهالان مس که برای قرار گرفتن در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی گروه خود، نیاز به سه امتیاز بازی با تیم صدرنشین گروه یعنی ذوب‌آهن اصفهان داشتند، در کرمان برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با کسب دوازده امتیاز در یک هفته مانده به پایان رقابت‌های دور گروهی، بعد از تیم البدر 17 امتیازی در رده‌ی سوم قرار گیرند و عملا شانسی برای صعود به دور بعد نداشته باشد.

نونهالان مس از 9 بازی خود سه برد، سه تساوی و سه شکست را در کارنامه ثبت کردند و ده گل زده و 6 گل خورده حاصل کار آن‌ها تا این هفته از رقابت‌ها بود. در هفته‌ی پایانی رقابت‌های این گروه، نونهالان مس روز جمعه 23 بهمن در شیراز به مصاف تیم برق خواهد رفت.

البته در رابطه با برخی از بازیکنان صغر سن در تیم‌های حریف مس اعتراضاتی وارد شده است که شاید این اعتراضات منجر به تغییر برخی نتایج و عوض شدن رتبه‌ی تیم‌ها در جدول گردد که البته باید تا بررسی نهایی فدراسیون فوتبال در این زمینه صبر کرد.

اما تیم بسکتبال مس کرمان نیز در ادامه‌ی رقابت‌های خود در لیگ دسته اول کشور علی‌رغم بازی خوبی که در خانه‌ی تیم صدرنشین جدول انجام داد، نتوانست به برتری دست پیدا کند.

بسکتبالیست‌های مس در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ یک میهمان تیم پدافند رعد اصفهان بودند که با نتیجه‌ی 61 بر 52 مغلوب میزبان خود شدند تا با 14 امتیاز در همان رده‌ی ششم جدول باقی بمانند. این تیم بازی بعد خود را روز جمعه 23 بهمن ماه در کرمان و برابر شاهین اهواز برگزار خواهد کرد.


شنبه 17 بهمن ماه 1394 ساعت 10:24
صعود یا عدم صعود در رده نونهالان خیلی مهم نیست , مسیله مهمتر حضور این بچه ها در کوران مسابقات و کسب تجربس
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا