شماره‌ی خبر : ‌469 | تعداد بازدید : 1787
چهارشنبه 14 بهمن ماه 1394 ساعت 10:57

برای پس گرفتن حق خود در جدول...آی مس بلند شو...آی مس بلند شو!

خوردن غم و حسرت بدترین پذیرایی ممکن بر سر سفره این هم‌نشین نحس است و مسی‌ها چابک و چالاک می‌دانند که اصلا و ابدا نباید در دام این پذیرایی بدمزه اسیر شوند و شکم‌های خود را با این غذای شوم سنگین کنند.

برای پس گرفتن حق خود در جدول...آی مس بلند شو...آی مس بلند شو!

ناراحتی واکنش طبیعی به باخت است... به خصوص باختی که با دیگر اتفاقات و نتایج، گرانی‌اش را چند برابر به رخت بکشد و غم خود را تا می‌تواند برایت ارزان کند...

بعد از بازی با ایرانجوان همه‌ی مس ناراحت شد و همه‌ی کرمان نگران از اینکه مبادا مس از جایگاه خود در جدول دور بماند.

بهرحال شکست جزئی از بازی است و بوسه‌ی تلخ خود را بر چهره‌ی هر تیمی شلاق می‌زند اما آنچه که بعد از این آشنایی شوم مهم است، رفتار پس از آن و چگونگی دوری جستن از این هم‌نشین لعنتی است.

خوردن غم و حسرت بدترین پذیرایی ممکن بر سر سفره این هم‌نشین نحس است و مسی‌ها چابک و چالاک می‌دانند که اصلا و ابدا نباید در دام این پذیرایی بدمزه اسیر شوند و شکم‌های خود را با این غذای شوم سنگین کنند.

اندازه‌ی مناسبی از غم و حسرت برای بریدن بند غرور و گرفتن انگیزه کافی است و انچه که تن و بدن مسی‌ها را قوی می‌کند نه ناراحتی و افسردگی این باخت، که انگیزه و جدیت برای بازی بعد است که بهترین مکان برای جبران نتیجه‌ی بازی با بوشهر می‌باشد.

مسی‌ها در همه‌جای کرمان چه درون زمین و چه بیرون از آن و چه برروی سکو باید بلند شوند، بدوند، عرق بریزند، فریاد بکشند تا دوباره به جایگاه واقعی خود در جدول برسند و قطعا نشستن و حسرت خوردن راهی برای ما جهت رسیدن به این جایگاه نشان نمی‌دهد.

جبران نتیجه‌ی بازی با بوشهر دیگر در زمین ایرانجوان غیر قابل امکان است اما بسیار خوشبختیم که در جای دیگری می‌توانیم این نتیجه را جبران کنیم و باید بسیار ممنون خداوند باشیم که بازی هفته‌ی آینده برابر نفت مسجد سلیمان وجود دارد که با سه امتیاز آن می‌توانیم آب رفته را به جوی بازگردانیم.

البته این اتفاق نیاز به قدرشناسی ما از این فرصت دارد و باید و باید قدر این موقعیت را به بهترین شکل بدانیم و برای آنکه در پایان این بازی همنشین خود را شادی و پیروزی و لبخند کنیم، با تمام توان بایستیم، بجنگیم و تلاش کنیم تا بازهم بزرگی خود را به همه ثابت کنیم.

بازی با مسجدسلیمان بیشتر از حد طبیعی خود برای ما سرنوشت‌ساز شد ولی ساختن این سرنوشت همچنان به دست خودمان هست و می‌توانیم آنقدر سرنوشت خود را در این بازی خوب بسازیم که اتفاقات این هفته برخلاف هفته‌ی قبل هم یاری رسان ما شود و بازهم در جدول رقابت‌ها در جایی قرار گیریم که نگرانی را از خود دور کنیم.


پنج‌شنبه 15 بهمن ماه 1394 ساعت 06:15
نظر ما این است که کادر فنی مس تفکراتی جز دفاعی ندارد و چه در جذب نفرات و چه در چیدمان نفرات در زمین به چیزی جز دفاع فکر نمیکند و تفکرات یک مربی را نمیتوان عوض کرد.
پنج‌شنبه 15 بهمن ماه 1394 ساعت 07:13
مس درنیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول امتیازات کمتری گرفته واین برای تیمی که به فکرصعوداست اصلانتیجه خوبی نمیتواندباشد،بااین وضعیت پیش برویم ازصعودبازمی مانیم وتیم بی نام ونشانی مانندخونه بخونه خیلی راحت جایمان رادرجدول میگیرد
پنج‌شنبه 15 بهمن ماه 1394 ساعت 09:24
چرا بازی مس رو پخش نمیکن واقعا براتون متاسفم ______________________________ پخش مستقیم بازی ها با تصمیم صدا و سیمای کرمان است
جمعه 16 بهمن ماه 1394 ساعت 08:43
صنعت مس آسیایی تو پابرجا هستی تندباد نارنجی کویر تو کوبنده هستی سرداران نارنجی پوش ما در کنار شما هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا