شماره‌ی خبر : ‌468 | تعداد بازدید : 1315
چهارشنبه 14 بهمن ماه 1394 ساعت 10:25

برنامه بازی‌ تیم‌های مس/میهمانی آخر هفته نارنجی‌ها

تیم‌های مختلف مس کرمان در جریان رقابت‌های لیگ خود، به میدان خواهند رفت تا بازی‌های خود را پیگیری کنند.

برنامه بازی‌ تیم‌های مس/میهمانی آخر هفته نارنجی‌ها

تیم‌های مختلف مس کرمان در جریان رقابت‌های لیگ خود، به میدان خواهند رفت تا بازی‌های خود را پیگیری کنند.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در چارچوب هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز چهارشنبه 14 بهمن ماه در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. امیدهای مس که در رده‌ی چهارم جدول قرار دارند با 25 امتیاز سه امتیاز بیشتر از نفت آبادانی دارند که در رده‌ی پنجم جدول قرار دارد. بازی رفت دو تیم در کرمان به تساوی دو بر دو رسید.

مصاف تیم‌های نفت آبادان و مس کرمان در رده‌ی جوانان نیز ادامه خواهد داشت و دو تیم در لیگ برتر جوانان نیز روز شنبه 17 بهمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم جوانان نفت آبادان و مس کرمان که هر دو با 20 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم همسایه‌ی یکدیگر در جدول هستند، مصاف حساسی در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در آبادان خواهند داشت. دو تیم در بازی رفت به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

تیم بسکتبال مس کرمان نیز که در رده‌ی ششم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور قرار دارد، در یک بازی سخت روز جمعه 16 بهمن ماه در اصفهان به مصاف تیم صدر جدولی پدافند رعد اصفهان خواهد رفت. بلندقامتان مس که بازی رفت را در کرمان به حریف قدر خود واگذار کردند، در این دیدار به خلق یک شگفتی فکر می‌کنند.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز در آخرین بازی دور گروهی خود در رقابت‌های لیگ برتر، روز پنجشنبه 15 بهمن ماه در بندرعباس به مصاف تیم توانیز خواهند رفت. نوجوانان مس که بازی رفت را با 5 گل به سود خود خاتمه دادند، برای صعود از گروه خود به عنوان صدرنشین و با قدرت تمام، به کسب یک نتیجه‌ی خوب در این بازی فکر می‌کنند.

در حالی که اکثر تیم‌های ورزشی مس بازی های این هفته‌ی خود را بیرون از خانه برگزار می‌کنند، تیم فوتبال نونهالان مس در یک بازی بسیار حساس روز جمعه 16 بهمن در کرمان میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است. در این بازی که از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار می‌شود، نونهالان مس برای حفظ شانس صعود از گروه خود، نیاز به سه امتیاز مهم این بازی برابر تیم صدرنشین گروه دارد. نونهالان مس که در بازی رفت مغلوب ذوب‌آهن شده بود، همینک با یازده امتیاز در رده‌ی چهارم گروه خود جای دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز