شماره‌ی خبر : ‌467 | تعداد بازدید : 1030
چهارشنبه 14 بهمن ماه 1394 ساعت 10:02

هندبال مس در اندیشه‌ مرحله دوم بازی‌ها

هندبالیست‌های مس بعد از وقفه‌ی دو ماهه در رقابت‌های لیگ برتر کشور، روز گذشته در تالار شهید تجلی کرمان میزبان تیم هیات هندبال تهران بودند که بازی خود را واگذار کردند.

هندبال مس در اندیشه‌ مرحله دوم بازی‌ها

تیم هندبال مس کرمان روز گذشته بازی‌های خود را در دور اول رقابت‌های لیگ برتر به پایان رساند تا منتظر دور دوم و حساس این رقابت‌ها باشد.

هندبالیست‌های مس بعد از وقفه‌ی دو ماهه در رقابت‌های لیگ برتر کشور، روز گذشته در تالار شهید تجلی کرمان میزبان تیم هیات هندبال تهران بودند.

در این بازی که تیم مس برخی از نفرات ملی‌پوش خود مثل سعید حیدری دروازه‌بان اصلی خود را نیز در اختیار نداشت با نتیجه‌ی 27 بر 24 مغلوب میهمان خود شد.

با این نتیجه هندبالیست‌های مس باید منتظر رای نهایی فدراسیون فوتبال برای بازی برگزار نشده‌ی هیات هندبال تهران و پاس همدان باشند تا با توجه به نتیجه‌ی این بازی رتبه‌ی خود در رده‌ی دوم و یا سوم را مشخص کنند.

با مشخص شدن رتبه‌ی تیم مس، برنامه‌ی بازی تیم هندبال مس در دور بعد رقابت‌های لیگ برتر نیز مشخص خواهد شد و حریف این تیم که در گروه دوم بازی‌ها قرار دارد مشخص خواهد شد.

بازی‌های دور دوم به مراتب رقابت‌های حساس‌تری است چراکه سرنوشت تیم مس برای رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر هندبال کشور را نیز مشخص خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا