شماره‌ی خبر : ‌43479 | تعداد بازدید : 732
سه‌شنبه 20 آذر ماه 1397 ساعت 10:00

حفظ حرمت امام‌زاده با متولیانش است/سنگر کرمان برای مس با خودزنی فتح نمی‌شود

جامعه شریف رسانه‌ای کرمان و هواداران فهیم مس، به همان اندازه که از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند و خود آن‌ها را برای موفقیت تیم بازنشر و مطرح می‌نمایند، با جریانات سو حاشیه ساز نیز خود برخورد خواهند کرد تا حرمت تیم توسط متولیانش حفظ شود.

حفظ حرمت امام‌زاده با متولیانش است/سنگر کرمان برای مس با خودزنی فتح نمی‌شود

 لیگ یک این فصل با وجود شرایط برگزاری بازی‌ها که در همان ابتدا با انصراف دو تیم همراه شد، اشتباهات ادامه دار داوری که همواره در این لیگ وجود داشته است و دشواری‌های اقتصادی که در این فصل بیش از همیشه کمر شکن شده است و هزینه‌های تیم‌ها را چند برابر کرده است و مسائل دیگری از این دست، به اندازه کافی دشواری‌های خود را دارد...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس در این شرایط تیم‌ها علاوه بر جنگ داخل زمین خود، باید در نبردی به شدت سنگین در خارج از زمین نیز حاضر باشند و برای مقابله با این مسائل و کم کردن اثرات سو آن‌ها در داخل زمین، انرژی مضاعفی در این موضوع نیز به خرج دهند.

از همین روست که بازی در لیگ یک این فصل توانی چند برابر و تمرکزی بیشتر از همیشه می‌خواهد و باید برای تیم‌ها فضایی ایجاد شود که با بیشترین توان، چالش‌های داخل و خارج از زمین را با موفقیت پشت سر بگذارند.

مسلما برای تیم‌ها، تمرکز برای رقابت با بیشترین توان، فراهم نخواهد شد مگر اینکه در مرحله اول، از داخل و بطن یک مجموعه آرامش تیم حفظ شود و زمینه برای جفظ تمرکز و تصمیم‌گیری، در بهرین شرایط ایجاد گردد.

نه تنها در فوتبال که در تمامی موضوعات این امر ثابت شده است، که حاشیه آفرینی‌های داخلی و به نوعی خودزنی کردن‌های ادامه دار، خیلی بیشتر از درگیری‌ با عوامل خارج از مجموعه، انرژی یک مجوعه را با چالش مواجه می‌کند.

مجموعه شهر کرمان به عنوان خانه و زادگاه باشگاه مس کرمان برای صعود این تیم به لیگ برتر، سنگر اول و اصلی محسوب می‌شود و از همین روست که تنش آفرینی در داخل این سنگر می‌تواند راه را برای رقبا جهت ورود و تسخیر این خانه خیلی راحت‌تر باز کند...

قطعا مجموعه باشگاه مس کرمان ایراداتی دارد و هرگز نمی‌تواند خود را از عیب و انتقاد بری بداند و اتفاقا فضای سالم برای بیان اشکالات، از ملزومات اساسی موفقیت است، اما تنش آفرینی و حاشیه سازی، بسیار متفاوت از بیان ایراد و انتقاد سازنده است...

اینکه در داخل خانه بر موضوعی حاشیه‌ای که نه در بحث فنی تیم تاثیر دارد و نه در رفع ایرادات باشگاه اثر مثبتی می‌گذارد، دائما تاکید داشته باشیم، به خوبی نشان می‌دهد که هدف قطعا کمک به مجموعه نیست... آن‌هم پس از اینکه یکبار بعد از طرح این مسئله،باشگاه مس با دلایل و مستندات خود برابر آن واکنش نشان داد و معیوب بودن این موضوع را مطرح کرد اما تداوم بر طرح آن از سوی برخی در همین شهر کرمان است که موجب ناراحتی و افسوس بیشتر را به دنبال دارد...

قطعا تاکید و تداوم عده‌ای برای حاشیه‌سازی از این موضوع و یا موضوعاتی از این دست هدفی غیر از کمک خواهد داشت و قاطبه مردم و هواداران مس نیز به خوبی و خیلی دقیق تشخیص خواهند دادکه چه موضوعی با هدف کمک و چه موضوعی برای تنش وحاشیه مطرح می‌شود.

جامعه شریف رسانه‌ای کرمان و هواداران فهیم مس، به همان اندازه که از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند و خود آن‌ها را برای موفقیت تیم بازنشر و مطرح می‌نمایند، با جریانات سو حاشیه ساز نیز خود برخورد خواهند کرد تا حرمت تیم توسط متولیانش در سنگر اول و در همین مجموعه کرمان به خوبی حفظ شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا