شماره‌ی خبر : ‌43473 | تعداد بازدید : 491
دوشنبه 19 آذر ماه 1397 ساعت 09:38

حاشیه‌های بازی مس و فجر/دلگرمی در سرمای پائیزی کرمان

هرچند سرمای پائیزی بعدازظهر روز یکشنبه تا مغز استخوان هواداران و حاضرین در ورزشگاه باهنر را می‌سوزاند اما تلاش وغیرت بازیکنان و عوامل تیم مس که تا دقیقه 90 جنگیدند و بازی یک برصفر باخته را در دقیقه 95 با پیروزی دو بر یک عوض کردند تا...

حاشیه‌های بازی مس و فجر/دلگرمی در سرمای پائیزی کرمان

هرچند سرمای پائیزی بعدازظهر روز یکشنبه تا مغز استخوان هواداران و حاضرین در ورزشگاه باهنر را می‌سوزاند اما تلاش وغیرت بازیکنان و عوامل تیم مس که تا دقیقه 90 جنگیدند و بازی یک برصفر باخته را در دقیقه 95 با پیروزی دو بر یک عوض کردند تا در این عصر سرد، دل‌های کرمانی‌ها حسابی گرمه گرم شود...

بازیکنان و عوامل دو تیم در اولین مسابقه تیم مس در کرمان پس از درگذشت آقای حاج جعفری با مراسمی که باشگاه مس تدارک دیده بود، به رئیس سابق هیات فوتبال و سرپرست پیشین این باشگاه ادای احترام کردند و با نثار گل به تمثال وی، یاد ایشان را گرامی داشتند.

هواداران مس با نصب بنری انتخاب آقای مهندس کهندل به سمت سرپرستی تیم مس را تبریک گفتند.

با وجود ساعت بسیار بد برگزاری بازی که سبب شده بود دانش‌آموزان، دانشجویان،کارمندان و... برای حضور در این بازی مشکل داشته باشند اما بازهم در این ساعت بد وسط هفته نزدیک به چهار هزار هوادار مس برای تشویق این تیم به ورزشگاه آمدند.

با تعاملات خوبی که در باشگاه مس صورت گرفته است، پخش مستقیم بازی‌های مس با شرایطی بسیار بهتر انجام می‌گیرد که علاوه بر پخش مستقیم بازی هندبال مس، این دیدار نیز به طور زنده از شبکه‌ی استانی پخش شد.

با سرد شدن هوا کیفیت چمن ورزشگاه باهنر نیز در بعضی نقاط خود با چالش مواجه شده است که این سبب شد در بعضی قسمت‌های زمین بازیکنان با مشکلاتی هرچند کوچک مواجه شوند که برای رفع آن‌ها اقدامات، لازم به نظر می‌رسد.

حسین حیدری پس از اینکه هفته گذشته اولین گل رسمی خود را با پیراهن مس ثبت کرد در این بازی نیز در غیاب فرزاد حسین خانی که به دلیل مصدومیت روی نیمکت نشسته است، در این بازی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی مس را بر دست کرده است. در 15 دقیقه پایانی بازی، فرزاد حسین‌خانی علی رغم مصدومیت به زمین بازی آمد.

تعویض‌های مس در این فصل همچنان طلایی است و بازیکنان تعویضی مس همانند بازی‌های قبل همچنان یا گلزنی می‌کنند و یا گلسازی که در این بازی بازهم شروین بزرگ پس از ورود به زمین بازی در حساس‌ترین دقیقه بازی برای مس گلزنی کرد.

محمد رضا پورمحمد در این بازی به دلیل تلاش بسیار زیاد خود پس از گل دوم تیم مس از نظر تنفسی دچار مشکل شده بود که این نمادی از تلاش تمام بازیکنان مس در این مسابقه بود.

پس از پایان بازی سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه مس به همراه سرمربی و کاپیتان تیم دست در دست رئیس هیات فوتبال کرمان، برابر تماشاگران مس اتحاد خود را برای تداوم این پیروزی‌ها نشان دادند.

این آخرین بازی خانگی مس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک این فصل بود که با شیرینی محض برای کرمانی‌ها به اتمام رسید... به امید نیم فصل دومی شاد در تمام بازی‌های خانگی مس...


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو