شماره‌ی خبر : ‌43470 | تعداد بازدید : 1126
یکشنبه 18 آذر ماه 1397 ساعت 10:08

وضعیت تعطیلات و نقل و انتقالات بین فصل لیگ یک روشن شد

با توضحیات مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، وضعیت تعطیلات بین فصل این رقابت‌ها مشخص شد.

وضعیت تعطیلات و نقل و انتقالات بین فصل لیگ یک روشن شد

با توضحیات مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، وضعیت تعطیلات بین فصل این رقابت‌ها مشخص شد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران درباره زمان استراحت تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایران بیان کرد: در جلسه ای که هفته گذشته با حیدر بهاروند(رئیس سازمان لیگ) برگزار کردیم تیم های حاضر در این رقابت ها پس از برگزاری دیدارهای هفته هفدهم لیگ یک در تاریخ 24 آذر باید دست کم 3 هفته یعنی تا حدود 18 دی استراحت کنند و در کل برای تیم ها استراحتی بین 21 تا 23 روز در نظر گرفته می شود. البته در نشستی که با بهاروند داشتیم قرار شد پس از اتمام نیم فصل نخست لیگ یک جلسه هم اندیشی را با سرمربیان تیم ها و مدیران عامل باشگاه ها برگزار کنیم تا با بررسی نقاط ضعف نیم فصل اول برای قرعه کشی مجدد نیم فصل دوم بررسی های لازم انجام شود.

او ادامه داد: با توجه به کناره گیری تیم های نفت تهران و سیاه جامگان مشهد در هر هفته نیم فصل اول مسابقات 2 تیم استراحت کردند و این امر برای ما خوشایند نیست. از کارشناس های سازمان لیگ درخواست کردم درباره قرعه کشی مجدد لیگ یک بررسی های لازم صورت بگیرد تا با رسیدن به راه حل بتوانیم قرعه کشی مجددی انجام بدهیم و در هر هفته 2 تیم استراحت نکنند. باید راه حلی به کار گرفته شود که هم به سود تقویم سازمان لیگ و باشگاه ها باشد و هم با 2 هفته کمتر برگزار شدن رقابت ها، تیم ها از لحاظ مالی هم صرفه جویی کنند. به همین دلیل از مدیران باشگاه ها و سرمربیان آنها خواهش می کنم در نشست هم اندیشی سازمان لیگ شرکت کنند چراکه اگر 2 باشگاه هم در این نشست غیبت کنند به سرانجامی نمی رسیم.

محمودزاده درباره احتمال تغییر زمان شروع نیم فصل دوم لیگ یک با توجه به برگزاری رقابت های جام ملتهای آسیا از تاریخ 15 دی تا 12 بهمن اظهار داشت: رقابت های جام ملتهای آسیا بسیار طولانی است و به همین دلیل نمی توانیم یک ماه نیم فصل دوم لیگ یک را به تاخیر اندازیم اما تمام سعی و تلاشمان را به کار می گیریم تا در روز برگزاری بازی های تیم ملی ایران هیچ دیداری از لیگ یک برگزار نشود تا شاهد انجام شدن بازی ها در ورزشگاه های خالی نباشیم. با این وجود اگر بتوانیم در جلسه هم اندیشی به راهکار خوبی برسیم احتمال دارد تیم ها به دلیل اینکه نیم فصل دوم به جای 17 هفته در 15 هفته برگزار می شود تا سقف 4 هفته استراحت کنند.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک در پایان تصریح کرد: ماه رمضان سال آینده از 15 اردیبهشت 98 آغاز می شود و با توجه به اینکه بسیاری از ورزشگاه های ما مشکل نور دارند باید مسابقات لیگ یک تا آن تاریخ به اتمام برسد.

همچنین در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل اطلاعاتی منتشر شد که بر این اساس زمان نقل و انتقالات نیم فصل برای لیگ برتر و لیگ یک از 16 دی آغاز می‌شود و روز 13 بهمن 1397 به پایان می رسد.

هر باشگاه در صورتی که فهرست تیمش جا داشته باشد می‌تواند 6 بازیکن آزاد جذب کند.

هر باشگاه می تواند به جای بازیکن مصدوم؛ بازیکن جدید جذب کند و این سهمیه بازیکنان مصدوم جدا از جذب 6 بازیکن آزاد است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا