شماره‌ی خبر : ‌43469 | تعداد بازدید : 447
یکشنبه 18 آذر ماه 1397 ساعت 09:29

سپاسی و کارنامه‌ای پر از نکات منفی/نیاز مس به گل اول

تیم فوتبال سپاسی شیراز در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تا سه هفته‌ی پایانی یکی از کاندیدهای اصلی صعود به لیگ برتر بود.

سپاسی و کارنامه‌ای پر از نکات منفی/نیاز مس به گل اول

تیم فوتبال سپاسی شیراز در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تا سه هفته‌ی پایانی یکی از کاندیدهای اصلی صعود به لیگ برتر بود.

شاید اگر پیروزی اعجاب آور مس در برابر ده هزار هوادار سپاسی در بازی برگشت فصل قبل دو تیم در شیراز رخ نمی‌داد، امروز سپاسی در لیگ برتر تلاش می‌کرد اما برخلاف سال قبل، این تیم در بازی‌های این فصل به شدت مشکل دارد وهیچ نشانی از تیم‌های بالای جدول را ندارد.

هرچند این تیم فصل را با امیدواری‌های زیادی با هدایت مجید صالح آغاز کرد و نفرات خوبی مثل پیمان سلمانی، سعید قائدی، سیامک کوهنورد، عباس بوعذار، مجتبی حقدوست، حمید جوکار و... در این تیم نیز به بازی پرداختند اما سپاسی حداقل در نیم فصل اول اصلا نشانی از یک تیم قدرتمند نداشت.

این تیم پس از کسب نتایج دور از انتظار اسماعیل زارع از مربیان شیرازی را جانشین صالح کرد ولی با این وجود سپاسی همچنان یکی از تیم‌های رو به پائین جدول است.

سپاسی در این فصل آمارهای منفی زیادی را به خود اختصاص داده است... از کمترین تعداد برد در جدول با دو پیروزی تا بیشترین تعداد تساوی لیگ یک تا این هفته با 7 مساوی و کمترین گل زده در جدول با ثبت فقط 5 گل زده در 13 مسابقه.

این تیم البته در یک مورد کارنامه بسیار درخشانی دارد که تنها با ثبت 8 گل خورده دومین خط دفاع برتر لیگ یک تا این هفته را به خود اختصاص داده است.

سپاسی یکی از ملال‌آور ترین تیم‌های لیگ یک در این فصل بوده است که از 13 مسابقه خود 5 تساوی صفر بر صفر را برجای گذاشته است که این موضوع فوتبال بسته‌ی این تیم را نشان می‌دهد و اینکه مس در این بازی با به ثمر رساندن گل اول خود می‌تواند خیالش را تا حد زیادی از باز کردن دفاع تیم سپاسی راحت کند.

سپاسی در 6 مسابقه‌ی خارج از خانه‌ی خود در این فصل 2 شکست، 3 تساوی و یک پیروزی را برجای گذاشته است و این تیم کاملا علاقه‌مند است که در بازی امروز نیز با دست پر کرمان را ترک کند و از همین رو تیم مس باید با ارائه یک بازی هوشمندانه و با حوصله راه دروازه‌ی تیم سپاسی را پیدا کند.

آخرین بازی بیرون از خانه تیم سپاسی هفته‌ی قبل در سیرجان انجام گرفت که سربازان سپاسی از غفلت میزبان خود تیم گل‌گهر نهایت استفاده را بردند و بازی یک بر صفر باخته را در دقایق پایانی با تساوی یک بر یک عوض کردند.

علی امیری با به ثمر رساندن یک گل و دادن دو پاس گل در بازی‌های قبلی تیم سپاسی به نوعی خطرناک‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز