شماره‌ی خبر : ‌43446 | تعداد بازدید : 539
دوشنبه 12 آذر ماه 1397 ساعت 08:53

دست نشان: داور بازیکنان هر دو تیم را عصبانی کرد!گلایه شدید از برنامه تلویزیونی لیگ یک

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی با شهرداری تبریز از داور مسابقه و همچنین برنامه تلویزیونی لیگ یک انتقاد نمود.

دست نشان: داور بازیکنان هر دو تیم را عصبانی کرد!گلایه شدید از برنامه تلویزیونی لیگ یک

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی با شهرداری تبریز از داور مسابقه و همچنین برنامه تلویزیونی لیگ یک انتقاد نمود.

نادر دست نشان بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل شهرداری تبریز گفت:  بازی خوبی بود شهرداری با چنگ و دندان تلاش کرد و انتحاری بازی کرد. به سرمربی شهرداری تبریک می‌گویم آنها بازی یکدستی را ارایه کرد. با این حال بازی تحت یکسری مسایل بود که هر دو تیم عصبی شده بودند. شهرداری دو بار در این مسابقه جلو افتاد ولی به دلیل همین عصبیت ما هم 2 گل به حریف زدیم. بازیکنان ما امروز نتوانستند در حد تیم خودمان بازی کنند و فقط و فقط به دلیل عصبانیت بازیکنانم بود. هرچه تلاش کردم قبل و در حین بازی این عصبیت را کنترل کنم نشد. بین دو نیمه مدام به بازیکنانم گفتم به  داور بازی کاری نداشته باشید و فقط بازی خودتان را انجام بدهید و اصلا نتوانستم صحبت فنی انجام بدهم.

وی در مورد داوری مسابقه و واژه‌ای که او نسبت به دست نشان به کار برد گفت:صالحی داور باشخصیتی است که چند سال او را می‌شناسم اما نمی‌دانم چه اتفاقی برایش امروز رخ داده که اینگونه قضاوت کرد. واژه‌ای که داور به کار برد به مذاق فرهنگ خوش نیامد.

سرمربی مس با اشاره به بخش در حاشیه برنامه تلویزیونی لیگ یک گفت:خیلی چیزها باید بگویم اما نمی‌گویم. قرار نیست که وقتی فردی با تیم پاکدشت قرارداد دارد همه تیم‌ها را تمسخر کند اما چیزی در مورد این تیم نمی گوید. الان هر حرفی بزنم این برنامه به صورت منفی آن را منعکس می‌کند. متاسفانه بخش در حاشیه برنامه لیگ یک اجبارا به سمت برخی تیم‌ها شده است!  می‌خواهید داوران را علیه تیم من بکنید!  هرچند نوع برخورد داور و حرف زدنش با هر دو تیم به خصوص تیم ما خوب نبود.

دست نشان تصریح کرد: وضعیت ورزشگاه را می‌بینید! گلی که ما زدیم را همه قبول داشتند که آفساید نبود اما افساید اعلام شد. یا پنالتی که به ضرر ما گرفته شد. در نیمه دوم همان صحنه پنالتی برای ما اتفاق رخ داد اما کمک داور اعلام کرد من نمی‌توانم اعلام پنالتی کنم! مگر او داور نیست؟! اگر ندیده که بگوید ندیده‌ام. این مسایل بازیکن را عصبی می‌کند. بازیکن انسان است.

 


طرفدار مس
0
1
دوشنبه 12 آذر ماه 1397 ساعت 09:42
تا کی میخواین گلایه کنین؟یکبار برای همیشه ریس صنایع مس ایران نامه بزنه فدراسیون که اگر بنا باشد نتایج سرمایه گذاری مس در فوتبال که در تیم فوتبال مس کرمان نمایان مبسود توسط داوران بر باد برود صنعت مس از کل فوتبال و فوتسال کنار خواهد کشید
دوشنبه 12 آذر ماه 1397 ساعت 10:34
جناب دست نشان، شما و بازیکنان مس جنگنده هستید و با ارزش واین آدمای کوچک نمی تونن هیچ تاثیری روی این روند مثبت شما بذارن.
دوشنبه 12 آذر ماه 1397 ساعت 11:47
درسته که داورها خودنمایی و نسبت به قضاوتشان کم لطفی میکنن ولی توجه مان باید به توانایی های خودمان باشد که چگونه می توانیم مقابل توانایی ها و خودنمایی ها و کم لطفی های دیگران قرار بگیریم واین را در نظر داشته باشیم که خداوند بزرگتر و برتر و پیروز است و با نشان دادن فقط اندکی اعتراض خواسته و یا ناخواسته نسبت به مسئله ای که پیش میاد حاشیه ها را در حاشیه نگه داریم و تواناییهایمان را جلو بیندازیم تا بتوانیم از ظرفیتهایمان درست استفاده کنیم و اسیر مکر دشمنان نشویم.من الله توفیق.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو