شماره‌ی خبر : ‌43415 | تعداد بازدید : 887
چهارشنبه 30 آبان ماه 1397 ساعت 09:07

نگاهی به هفته‌های پایانی دور رفت لیگ یک/بررسی بازی‌های چهار نامزد قهرمانی نیم فصل

تنها چهارهفته به پایان نیم فصل لیگ یک باقی مانده است و دراین بین چهار تیم شاهین شهردای بوشهر و مس کرمان 23 امتیازی، و سرخپوشان پایتخت وگل گهر سیرجان 22 امتیازی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل دارند.

نگاهی به هفته‌های پایانی دور رفت لیگ یک/بررسی بازی‌های چهار نامزد قهرمانی نیم فصل

تنها چهارهفته به پایان نیم فصل لیگ یک باقی مانده است و دراین بین چهار تیم شاهین شهردای بوشهر و مس کرمان 23 امتیازی، و سرخپوشان پایتخت وگل گهر سیرجان 22 امتیازی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل دارند.

البته از نظر ریاضی می توان برای آلومینیوم اراک 19 امتیازی هم بخت قهرمانی در نظر گرفت. اگر چه شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان با 23 امتیاز تیم های اول و دوم جدول هستند اما باید گفت سرخپوشان و گل گهر با 22 امتیاز و یک بازی کمتر نیز شانس زیادی برای تصاحب این عنوان دارند. در عین حال عملکرد تیم ها در هفته های پایانی نقش اثرگذاری در قهرمانی آنها خواهند داشت که هم اکنون به بررسی بازی های آنها می پردازیم:

1-شاهین شهرداری بوشهر

شاهین بوشهر در بازی بعدی خود میزبان مس رفسنجان است. تیمی که البته با میشو با 4 گلی که به تیم آلومینیوم اراک زد نشان داد که متحول شده است و می خواهد در هفته های آتی بلند پروازی کند. نقطه قوت تیم شاهین شهرداری بوشهر در خط دفاعی است. جایی که در 11 بازی سپری شده تنها 7 گل خورده است و بهترین خط دفاعی بازی ها را در اختیار دارد.

اما در هفته بعدی مصاف شاهین با ملوان درانزلی مصاف سختی خواهد بود. به خصوص که این تیم به دلیل حضور در نیمه پایین جدول سخت نیازمند تصاحب امتیازات خانگی است.

مهم ترین بازی شاهین بوشهر در هفته های پایانی با سرخپوشان پایتخت است. تیم فرهاد کاظمی. شاهین بوشهر در صورت پیروزی در این دیدار بخت زیادی برای قهرمانی در نیم فصل پیدا خواهد کرد. بی تعارف باید اشاره کرد بازی سختی در انتظار هر دو تیم است. به خصوص که این بازی یک بازی 6 امتیازی است.

2-مس کرمان

مس کرمان در هفته پیش رو با قرعه استراحت روبرو می شود و در اولین بازی میهمان شهرداری تبریز است. به ظاهر بازی آسانی در انتظار شاگردان نادردست نشان است اما آنچه که مسلم است قبل از برگزاری بازی به تیمی امتیاز نمی دهند و امتیازات بر اساس تصورات به دست نمی آید.

باید به این نکته اشاره کرد قرعه مس کرمان به ظاهر آسان تر از قرعه دیگر مدعیان است. بازی چهاردهم مس کرمان در خانه فجر سپاسی شیراز خواهد بود. تیمی که این فصل نشانی از مدعی صعود به لیگ برتر ندارد و در تدارک انتخاب سرمربی است. البته شاید با شوک غلامرضا عنایتی این تیم دست از تساوی های پی در پی بردارد.

بازی آخر مس کرمان هم با تیم بحران زده بادران خواهد بود که این بازی در کرمان برگزار می شود. قهرمانی مس کرمان در نیم فصل جدا از عملکرد خوب در این سه بازی منوط به لغزش سرخپوشان پایتخت و گل گهر هم خواهد بود. به این خاطر که این دو تیم یک بازی کمتر انجام داده اند و در صورت پیروزی در بازی معوقه دو امتیاز از مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر جلو می افتند.

3-سرخپوشان پایتخت

از آنجایی که سرخپوشان پایتخت یازده بازی انجام داده است در هر چهار هفته پایانی بازی خواهد داشت. سرخپوشان پایتخت در بازی دوازدهم خود میهمان فجر سپاسی است. سرخپوشان پایتخت بعد از بازی با فجر سپاسی میزبان اکسین البرز است. تیمی که انتظار می رود با مربیگری مجتبی حسینی به تیم بهتری تبدیل شود. این بازی یک فرصت خوب و طلایی برای اکسین برای دوباره مدعی شدن است و بی تعارف باید از این بازی به عنوان بازی 6 امتیازی یاد کرد. بازی های سخت سرخپوشان پایتخت به همین یک بازی ختم نمی شود. بازی در خانه صدرنشین یعنی شاهین شهرداری بوشهر بازی بعدی این تیم خواهد بود. خیلی ها می گویند چهره قهرمان نیم فصل از این بازی مشخص می شود.

و در پایان سرخپوشان پایتخت میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود که این تیم هم داعیه هایی برای صعود دارد.

4-گل گهر سیرجان

گل گهر سیرجان همانند سرخپوشان پایتخت 11 بازی انجام داده و در چهار هفته پایانی بازی خواهد داشت. گل گهر که بهترین خط تهاجمی بازیها را دراختیار دارد در اولین گام میزبان تیم بحران زده بادران است.  آنها در صورت پیروزی در این دیدار با روحیه خوب به مصاف فجر سپاسی خواهند رفت. از بخت خوب وینکو این بازی هم در سیرجان برگزار می شود.

گل گهر سیرجان در اولین میهمانی در چهار هفته پایانی نبرد با شهرداری ماهشهر را تجربه خواهد کرد. تیمی که از نظر قدرت فنی یارای برابری با گل گهر را نخواهد داشت مگر اینکه از نظر انگیزشی نمایش خوبی در زمین داشته باشد.

بازی نهایی گل گهر با تیم اکسین خواهد بود. گل گهر بخت خوبی برای قهرمانی نیم فصل خواهد داشت، به این خاطر که در 3 هفته از چهار هفته پایانی میزبان است. هر چند در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. حتی اینکه آلومینیوم اراک خود را به جمع مدعیان برساند و قهرمان نیم فصل شود. 

بازی تیم های مدعی قهرمانی در چهار هفته پایانی


هفته چهاردهم

یکشنبه 4 آذر
گل گهر سیرجان - بادران تهران
فجر سپاسی - سرخپوشان پاکدشت
شاهین بوشهر - مس رفسنجان

هفته پانزدهم

شنبه 10 و یکشنبه 11 آذر
سرخپوشان پاکدشت - اکسین البرز
گل گهر سیرجان - فجر سپاسی
ملوان انزلی - شاهین بوشهر
شهرداری تبریز - مس کرمان


هفته شانزدهم

شنبه 17 و یکشنبه 18 آذر
مس کرمان - فجر سپاسی
شاهین بوشهر - سرخپوشان پاکدشت
شهرداری ماهشهر - گل گهر سیرجان

 

هفته هفدهم

شنبه 24 آذر
گل گهر سیرجان - اکسین البرز
سرخپوشان پاکدشت - آلومینیوم اراک
بادران تهران - مس کرمان


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس