شماره‌ی خبر : ‌43411 | تعداد بازدید : 1566
سه‌شنبه 29 آبان ماه 1397 ساعت 09:31

مطلب نادرست سایت دی اسپرت برای دروازه‌بان سوم تیم مس!

روز گذشته مرجع خبری دی اسپرت مطلبی مبهم و نامفهوم در رابطه با سجاد گرائیلی دروازه‌بان سوم تیم مس کرمان مطرح کرد که البته پیش از این نیز در این رابطه به صورت جسته و گریخته مطالبی را منتشر کرده بود.

مطلب نادرست سایت دی اسپرت برای دروازه‌بان سوم تیم مس!

در حالی که برای مخاطبان نزدیک به تیم فوتبال مس کرمان در این فصل کاملا مشخص شده است که برخی جریانات و مراجع خبری، مطالب خود را به صورت هدف دار در جهت برهم زدن آرامش ذهنی تیم مس و هوادارانش بیان می‌کنند و این موضوعات چندان قابل توجه نیست، اما برای تنویر افکار عمومی ارائه برخی توضیحات در رابطه با این مطالب برای عموم مردم و هواداران مس لازم می‌باشد.

روز گذشته مرجع خبری دی اسپرت مطلبی مبهم و نامفهوم در رابطه با سجاد گرائیلی دروازه‌بان سوم تیم مس کرمان مطرح کرد که البته پیش از این نیز در این رابطه به صورت جسته و گریخته مطالبی را منتشر کرده بود.

مرجع خبری دی اسپرت در سال‌های گذشته با فعالیت حرفه‌ای خود در پوشش اخبار لیگ یک، مخاطبان خوبی را به خصوص از سمت هواداران تیم‌های این لیگ جذب کرده بود ولی با انتشار موضوعات مبهم و حاشیه‌سازی از این دست قطعا اعتبار رسانه‌ای خود را با خدشه روبرو می‌کند.

موضوعاتی که نهایت عنوان کردن آن به اختلاف یک خبرنگار با باشگاه و یا سرمربی تیم برمی‌گردد ولی این اختلافات شخصی با طرح موضوعاتی که عدم صداقت را در خود دارد، می‌تواند در نهایت صداقت رسانه‌ای را برای مخاطبینش با خدشه روبرو کند.

این مرجع خبری چندی پیش  و شب قبل از یکی از بازی‌های مس نیز مطلبی در رابطه با مشکلات مالی بازیکنان مس عنوان کرده بود آن‌هم در حالی که روز پیش از آن سرمربی تیم و برخی بازیکنان از انجام تعهدات باشگاه تشکر کرده بودند!!

بهرشکل در مطلب منتشر شده این سایت، به استفاده نادر دست‌نشان از سه دروازه‌بان در جریان بازی‌های این فصل خرده گرفته شده بود که بررسی لیست‌های تیم مس در طول بازی‌های این فصل نشان می‌دهد که این موضوع چندان درست مطرح نشده است.

در این مطلب عنوان شده بود که دست‌نشان در اقدامی عجیب در طول بازی‌های این فصل از سه دروازه‌بان در لیست‌های  18 نفره و21 نفره این فصل خود استفاده می‌کند که این موضوع درست نیست.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که گرائیلی که به عنوان یکی از دروازه‌بانان آینده‌دار کشور از اونام برده می‌شود، در سهمیه زیر 23 ساله‌های تیم مس و در لیست امید این تیم قرار دارد.

گزائیلی همینک با تیم امید مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد و اتفاقا از زمانی که در دروازه‌ی تیم امید مس نیز در هفته‌های گذشته قرار گرفته است عملکرد بسیار خوبی در دروازه‌ی این تیم داشته است که با تمجید احمد نخعی سرمربی امیدهای مس مواجه شده است.

اما در رابطه با حضور گرائیلی در لیست بزرگسالان مس در حالی به حضور او در لیست بزرگسالان مس به عنوان  دروازه‌بان سوم خرده گرفته شده است که این دروازه بان از دوازده مسابقه این فصل در 5 مسابقه به طور کلی در لیست قرار نداشته است.

گزائیلی در 7 مسابقه‌ای که نام خود را درلیست تیم مس می‌دید، در سه مسابقه به عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت نشست چراکه در بازی‌های قشقایی، خونه به خونه و ملوان انزلی آرمان شهدادنژاد دیگر دروازه‌بان مس  محروم و یا مصدوم بوده است و مس برخلاف مطلب عنوان شده دو دروازه‌بان روی نیمکت نداشت.

گرائیلی تنها در اولین بازی این فصل مس برابر شهرداری ماهشهر به عنوان  دروازه‌بان سوم روی نیمکت مس نشست که دست‌نشان هدف از این کار را آشنایی بیشتر این دروازه‌‌بان با جو ورزشگاه کرمان عنوان کرده بود.

مس تنها در سه مسابقه دیگر با سه دروازه‌بان لیست خود را ارائه کرد یعنی بازی برابرتیم‌های آلومینیوم اراک، نود و سرخپوشان، که مس به جای لیست 18 نفره  از لیست 21 نفره استفاده کرده بود و در ان می‌توانست نام سه بازیکن امید خود را ارائه کند که در این بازی‌های عمدتا خانگی دست‌نشان ترجیح داد از دروازه‌بان تیم امید خود بدون پر کردن جای بازیکن بزرگسال دیگری برروی نیمکت استفاده کند.

برخلاف آنچه که در مطلب منتشر شده در سایت دی اسپرت عنوان شده بود که دست نشان به نوعی در همه‌ی بازی‌ها و با پر کردن جای بازیکن مفید دیگری، نیمکت خود را با دو دروازه‌بان ذخیره پر می‌کند، بررسی لیست‌های مس نشان می‌دهد که این موضوع اصلا صحت نداشته است و استفاده دست‌نشان از دروازه‌بان سوم تیم در حد معقول بوده است کما اینکه فصل قبل نیز این اتفاق در تیم مس با حضور رامین شکیبا که در لیست امیدهای مس حضور داشت رخ می‌داد.


سه‌شنبه 29 آبان ماه 1397 ساعت 12:06
خبرگزاری دی اسپورت و خصوصا کانال تلگرامی لیگ یک نیوز خصوصا اخباری که ازشون در باره مس منتشر میشه بیشتر مغرضانس وقتی مس برنده بازی میشه خیلی ساده و معمولی مطلب میزارن اما زمانی که شکست میخوره خیلی از حریف مس تمجید میشه!!! حتی ورزش سه هم در سالهای گذشته زیاد مطلب خوب در باره مس منتشر نمیکرد که به نوبه خودش جالبه
چهارشنبه 30 آبان ماه 1397 ساعت 01:21
در شان باشگاه بزرگ مس نیست که جواب سایتهای معلوم الحالی را که کمتر از انگشتان دست بازدید کننده دارد را بدهد.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا